Knipperlichten werken niet zip 2t

onno1

New Member
Hallo,

Als ik mijn knipperlicht naar rechts aanzet gaan alle knipperlichten, zowel voor als achter, tegelijk aan en naar links gaat niks aan.
Bij de voorlichten komen er 3 snoertjes uit (wit, groen en blauw).
Bij de achterlichten komen er 2 snoertjes uit (groen en blauw).

De knipperlichten zijn Audi Look.
Aan de kabelboom zit zowel voor als achter een zwarte en roze als setje en een zwarte en wit-blauwe.
Ook zijn er achter bij de kabelboom een witte en groen-gele stekkertjes waarvan ik niet weet waarvoor ze zijn.

Weet iemand welke stekkertjes aan elkaar moeten? Of dat er een ander probleem aan de hand is?
 
Advertisement - register to remove this

Heeft het voordat je aan de gang ging wel goed gewerkt ?
Dat er aan de voorkant drie draden zitten zou kunnen , dagrij verl , knipperl , massa .
Achter heb je dan alleen knipperl en massa . Ik denk , dat aan de voorkant , de witte dagrij verl is .Wat massa is staat op je schema bij je lichten.
Ook moet het knipperlicht relais buiten spel gezet worden . Je hebt in de lichten een chip voor het looplicht effect.
Als je dat gedaan hebt , (relais overbruggen) is het alleen maar zaak de plus en min aan te sluiten op de betreffende kabel die aan je oude knipperl gezeten hebben .Je witte draad kun je aansluiten op de geschakelde plus van je contactslot .
 
@onno1 ,

misschien even de zoekfunctie van dit forum gebruiken. (rechts boven)
Er zijn de laatste tijd veel draadjes gestart omtrent ditzelfde onderwerp.
Want het is niet alleen een kwestie van alle draadjes aansluiten maar ook moet de knipperfunktie van de spanningsregelaar worden "uitgeschakeld" en de dagrijverlichting van alle units worden aangesloten op een aftakking van de witte draad bij je contactslot of spanningsregelaar.

Trouwens, volgens mij staat bij Zandri op de website, een hele uitleg hoe je dit alles doet.
 
Back
Top