audi effect knipperlichten

Advertisement - register to remove this

Nee kun je zo monteren , het enigste wat je moet doen is knipperl relais verwijderen , en constante plus op je raw schakelaar
Post automatically merged:

Omdat dan ook je indicatie lampje niet meer knippert , heb ik bij mij daar twee led knipper relais tussen gezet , maar dat hoeft natuurlijk niet .
 
Hmm .. ff denken hoe ik dat ga doen dan , bij Runner zit het RAW Relais in de spannings regelaar , wil die knippers aan de achterzijde niet aan de voorzijde.
Als ik het goed heb zal ik dan de Duplo lampjes moeten vervangen door LED, draad van de spanningsregelaar afknippen , + draad op de RAW schakelaar zetten .....
Maar dan .. hoe gaat de voorzijde dan knipperen ? neem aan een apart Knipper Relais voor de voorzijde monteren ...
Of is er een andere optie ....
 
hier een filmpje van mijn geknutsel :
En achter
Post automatically merged:

@Brute-Force : als je achter wel , en voor niet die lichten wil , en voor led lampjes wil monteren , heb je 2 relais nodig voor led raw . Sparky /of ik , zou hier wel een schema voor je kunnen tekenen . Inderdaad , draad vanuit regelaar afkoppelen , en isoleren , en kant van raw schakelaar op geschakelde plus van contacslot.
Post automatically merged:

Zoals jij het wil is iets meer werk , maar kan wel .
Hier zie je dat de indicatie lichten ook knipperen , voor dat doel heb ik 2 led relais gekocht , bij ali . Als je dat niet doet blijven de lichten constant branden .
Post automatically merged:

En hier het schema , met alles , ook koplamp en achterlicht , hoe ik het gefrutseld heb . Daar zie je ook de twee led knl relais
 

Attachments

  • Eind schema alles led.pdf
    458.3 KB · Views: 8
Last edited:
Back
Top