Aerox koplamp (audi-look)

Romano90

Well-Known Member
Hallo,

Ik wil een nieuwe koplamp voor mijn aerox kopen. nu heb ik er een gevonden, maar die heeft er blauwe led-verlichting op zitten, is dit legaal?

ALVAST BEDANKT
 
Advertisement - register to remove this

8P wat lullen jullie nou weer?
Ik rijd al een half jaar rond met die audi koplamp, áltijd aan, en er is nog nooit iets op of aan gemerkt door de politie? en ik ben zovaak aangehouden.
Je kan er gewoon mee rondrijden, geen probleem!
 
992221861_5_Z82T.jpeg


ze zijn wit
 
Std aerox heeft 2 aansluitingen; klein en groot.

Je kan ze met witte led en blauwe led kopen! K heb nog een vraagje, doet de led het ook altijd als de koplamp aanstaat? En zat er in de aerox al een draadje voor de led of heb je geen apart draadje nodig?

Ik heb het zo aangesloten dat mn led's altijd aan staan, en als ik groot licht schakelaar aan zet, gaat mn licht aan en blijven de led's ook gewoon branden
 
Std aerox heeft 2 aansluitingen; klein en groot.



Ik heb het zo aangesloten dat mn led's altijd aan staan, en als ik groot licht schakelaar aan zet, gaat mn licht aan en blijven de led's ook gewoon branden

Maar er zit dus wel al een draadje op de rox zodat de led het doet? En hoe heb je gedaan dat de led altijd brand als de koplamp aangaat dan?
 
ja uit de led's komen 2 draadjes, die voeg je samen en verbind je aan de gele draadje van je kabelboom, dat is normaal licht. de 2 "aarde" draadjes (de zwarte) verbind je aan je aarde draad van je kabelboom.
daarna de draadjes van de spots, die verbind je aan de kabel die dan nog over is (LET OP!! NIET HET GROENE DRAADJE).
het groene draadje laat je met rust en doe je niks mee.
zo heb ik het gedaan.
het is kutwerk maar je komt er wel
 
ja uit de led's komen 2 draadjes, die voeg je samen en verbind je aan de gele draadje van je kabelboom, dat is normaal licht. de 2 "aarde" draadjes (de zwarte) verbind je aan je aarde draad van je kabelboom.
daarna de draadjes van de spots, die verbind je aan de kabel die dan nog over is (LET OP!! NIET HET GROENE DRAADJE).
het groene draadje laat je met rust en doe je niks mee.
zo heb ik het gedaan.
het is kutwerk maar je komt er wel

Oke bedankt! Maar weet u misschien ook een aansluiting dat mn led's alleen branden als ik de koplampen ontsteek? Want dat heb ik liever, maar heel erg bedankt voor deze informatie!
 
Dan moet je ze bij het grote licht op doen. Even originele fitting checken, en dan even doormeten met groot licht schakelaar aan en uit. Dan weet je van zelf welke je moet hebben.
 
Ik had ze eerst verkeerd aangesloten; dus als ik groot licht aan deed, gingen mn leds aan.
Wat spNk zegt; dan moet je je leds op je groot licht draad aansluiten.
EN wel ff checken of je het goede draadje hebt 8P
 
Back
Top