This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Klote wijven

//\\//\\@$t€®

Ik ben altijd GEIL!!
Ik heb dus sinds 2 weken een vriendin. Ik ben helemaal gek op d`r maar hoorde dus vandaag dat ze het ook nog met 2 andere gasten had. Ze heeft de laaste 3 dagen ook erg vaak d`r telefoon uitstaan enz. Ze komt zondag wel langs zei ze. Maarja hoe kan ik er nou achter komen om het echt zo is.. Ik denk dat ik haar zondag niet de deur uitlaat voordat ik alles weet ... Wilde dit gewoon ff kwijt voel me echt zwaar kut :'(
 
zeker een kutstreek als het waar is. ik zo ook zwaar gaan flippen als men vriendin me dat zou flikken. weet je zeker dat de gene waarvan je het hoorde wel betrouwbaar is?
 
das naaien...

ben je een soort 3e keus!!
zou ook flink balen als mij dat geflikt werd!
succes!
 
Ja die ken een beetje die Ex vriendjes van haar enz. En hij heeft dat dus gehoord van 1 van die gasten waarmee ze nu ook zou gaan. Had zelfs het woord samenwonen gehoord .. Zou dus best kunnen.. Ze heeft van 10 tot 1 uur d`r telefoon uitstaan vanaf woensdag... Best verdacht
 
Originally posted by Aeroxruud
das naaien...

ben je een soort 3e keus!!
zou ook flink balen als mij dat geflikt werd!
succes!

of die gasten zijn 2e en 3e keus, positief denken he
 
Originally posted by Aeroxruud
das naaien...

ben je een soort 3e keus!!
zou ook flink balen als mij dat geflikt werd!
succes!

Je bedoeld 1/3 keus... Damn ik houd jullie echt wel op de hoogte .. als ik een SMS krijg dan zet ik hem wel op het forum
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®


Je bedoeld 1/3 keus... Damn ik houd jullie echt wel op de hoogte .. als ik een SMS krijg dan zet ik hem wel op het forum


ja ook goed...

dat doe maar van dat smsje!
succes doed!
 
Originally posted by Aeroxruud



ja ook goed...

dat doe maar van dat smsje!
succes doed!

tnx m8 ... Laaste SMS die ik haar gestuurd heb was ongeveer:
Ik voel me nu echt onzeker nadat ik dit gehoord heb. Beter kom je zondag en kom je het tegedeel bewijzen, maakt mij niet uit op welke manier;
 

Hehe, das wel slim bekeken dat sms-je.
Is wel een kutsituatie trouwens.

Ik heb ook best vaak problemen met mijn vriendin, als dat je troost biedt
 

Met andere woorden: neuken of is het voorbij?>
 
Mja ik wil niet lullig zijn, maar als het idd waar is, en ze zegt dat ze vanaf nu alleen voor jou kiest, zou ik er nog maar eens heel goed over nadenken. Misschien is het dan toch niet de juiste meid voor jou.

Want we mogen hier dan wel allemaal een andere smaak hebben, denk dat we het er over eens zijn dat eerlijkheid in een relatie voorop moet staan.

En doed, veel sterkte.
 

Precies, als jij strax voor haar de enige bent, is ze alsnog niet helemaal te vertrouwen, als het echt zo is zou ik kappen!

Suc6
 
DUMPEN DIE HOER

komop, je gaat er nog maar 2 weken mee, dus een echte serieuse relatie is het toch nog niet.
 

Mee eens, stél dat ze dat heeft gedaan, en stél ze kiest voor jou, waar haal je dan de garantie vandaan dat ze over een maand niet precies hetzelfde doet?

Verder succes met deze irritante situatie...
 
Originally posted by EdvolutioN
Ik heb ook best vaak problemen met mijn vriendin, als dat je troost biedt

Mijn vriendin begint te zeuren als ik s'avonds geen sms-je stuur, daar wordt je pas moe van