Klote marktplaats

William VR6

Scooterbase Mod
Dit krijg ik van die Dickheads:
Beste W,

De marktmeester heeft de waarde van uw product ? 200,- of hoger geschat, of u biedt een dienst aan. Voor deze advertenties geldt het tarief van ? 6,-. Dit geldt ook voor advertenties waarin artikelen gezocht worden. Als u een website in uw advertentie vermeldt, op welke manier dan ook, geldt ook het tarief van ? 6,-. Advertenties met een vraagprijs beneden de ? 200,- zijn gratis.

Uw advertentie is momenteel niet zichtbaar op Marktplaats, totdat de betaling in behandeling is genomen. U kunt uw advertentie betalen door op de onderstaande link te klikken

en ik heb niet eens de prijze er bij gezet.

het zijn paar uitlate en cilinders, kut zooi, ken ik ze allemaal appart erop gaan zette. zoveel moeite. pfff

Advertisement - register to remove this

Ik kan niet eens meer gratis advertenties plaatsen op marktplaats:rolleyes:

Uw advertentie is geweigerd.

Er is geconstateerd dat u regelmatig gratis advertenties plaatst welke eigenlijk hadden moeten worden betaald.
U kunt daarom (tijdelijk) geen gratis advertenties meer plaatsen.
Indien u van mening bent dat dit in dit geval onterecht is, kunt u contact opnemen met één van onze marktmeesters via het E-mail adres info@marktplaats.nl.
Vermeld in het E-mail bericht ook duidelijk wat de inhoud is van de advertentie die u wilt plaatsen

hehe wtf man, dit heb ik nog nooit gehoord, wij hadden onze 80cc 2takt kart ook op markplaats verkocht en nooit wat van gehoord :? rare sjit :(

echt vage shit, kheb nu alles appart erop gezet stuk of 7 advertenties. half uur koste me dat. maar ja, krijg wel veel reacties daaro.

erm, boeiend? ik heb gewoon die 6 pleuro betaald............ marktplaats is gewoon DE beste verkoopsite als je het mij vraagt

en dan maak je gewoon je te verkopen ding €6 (wordt dus 10 voor de afronding :P) duurder ;)

vrije handel ga ik geen 6 euro betale voor iets dat gratis hoort te zijn. :p staan nu 7 advertenties op in plaats van 1. kost iets meer moeite, maar wel 6 euro bespaart :|

Een beetje tegenstrijdig met het principe van marktplaats;
"Internet waarvoor het bedoeld is"

Tja tis niet bedoeld overal je slaatje uit te slaan.

Maja ik heb me Stealth toen ooit iets van 6 keer telkens 2x aangeboden en opeens hadden ze er 1 over het hoofd gezien, beter, toen ook verkocht. Ik vertouw die 6 euro afschrijven niet echt. En vind 6 euro schandalig veel.

Back