Klote dieven!

X187

Automotive Engineer
Ik was bezig met een PO voor school voor wiskunde, en had nogal wat moeite met het uitvissen van de antwoorden. Dus bel ik een vriend op die op VWO-5 zit om mij ff te helpen, zelf zit ik in H5...Dus hij mij 3 uurtjes geholpen met me werkstuk, samen ff gegeten geluld etc etc etc. 3 uurtjes later (10 mins geleden) gaat ie weg, en komt hij terug aan de deur, zijn uitlaat is gewoon gestolen... Ze hebben de ophanging doorgeknipt ofzo en de uitlaat nog rustig op hun gemak losgeschroeft bij het mondstuk en gewoon een nieuw gepolijste Yasuni R meegenomen...!!!

Ik vraag alle forummers uit Adam om op te letten of er een Yasuni R voor een peugeot zien, en gepolijst is, aangezien hij de enige was die ik ooit heb gezien met een peugeot gepolijste R onder zijn X8R, bedankt voor jullie moeite
 
Advertisement - register to remove this

Het was MIJN uitlaat dus. Thanx voor de post.
Als iemand een ander dan een zwart-rode X8R met een gepolijste Yasuni R met aluminium demper rond ziet rijden: Voel je vrij diegene eraf te trappen.
 
whoot gewoon er onder uitgehaald bij je huis ofzo? Klote man! Ik zal eens opletten in de omgeving, alhoewel een uitlaat natuurlijk wel moeilijk is om terug te vinden
 
sja... strax rijd er nog een 2e gast rond met ongeveer dezelfde uitlaat. Dan ziet iemand van et forum hem en denkt, goh laat ik em es van ze scooter af trappen.

of die kerel die jou uitlaat heeft gejat, heeft em alweer doorverkocht voor een schappelijk prijsje aan iemand die geen flauw benul heeft... word die dude strax van ze scooter afgekickt zonder dat ie weet waar et over gaat :o

je moet egt uitkijken met het posten van dit soort dingen weet je...
 
Maar kijk, dan kan je bv ook iemand niet kwalijk nemen als hij bv op jouw onlangs gestolen scooter rijd... En je ziet dat hij van jouw of een vriend van je is, dan trap je hem toch ook zonder pardon eraf? of ga je eerst naar hem toe en zeg je, hey is die scooter gestolen? en dan denk je dat hij gaat zeggen ooh ja hij is gestolen ja alsjeblieft hier heb je hem terug~!!!!? 8P
 
Ik snap wat je bedoelt, maar hij gaat dan we loslaten van wie hij het heeft gekocht, dusseh dan heb je er toch nog wel wat aan...
 
1083011979zoietsja.JPG


In Amsterdam-West zullen er wel meer wonen dan waar jij woont ;)

maar ok, back on.
 
Zoals al gezegd werd, gewoon alle koop/verkoop site's goed in de gaten houden.. Marktplaats, Marktplaza, 2eHands, alles wat in je opkomt ;)

Verder is het gewoon goed klote dat ze je uitlaat jatten, kun je moeilijk mee naar de politie lijkt mij. "Hee man ze hebbe me 'snelle uitlaat' gejat!!"...
Voortaan gewoon je uitlaat vastlassen aan je cilinder :D
 
Originally posted by Sparkly
Zoals al gezegd werd, gewoon alle koop/verkoop site's goed in de gaten houden.. Marktplaats, Marktplaza, 2eHands, alles wat in je opkomt ;)

Verder is het gewoon goed klote dat ze je uitlaat jatten, kun je moeilijk mee naar de politie lijkt mij. "Hee man ze hebbe me 'snelle uitlaat' gejat!!"...
Voortaan gewoon je uitlaat vastlassen aan je cilinder :D

En dan een vastloper krijge 8P
 
Back
Top