keihin probleem

B@D EEND

VLIEGEN MET MEN PATTERKE
ja ik heb een keihin 28mm D-slide
er zit sproeier 145 in met clipje op middelste stand.

nu heb ik het probleem dat mijne carbu overloopt via die 2 darmen. dit is zowel tijdens het kicken als na het kicken enzo.

het gaat hier over ene mina horz blokje met xsh wig + malossi spruitje, dus zou niet te schuin staan. en tevens ligt het ook niet aan de vlotter.

Wat zou het dan kunnen zijn, alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Haal je flotter eraf en kijk in het gat waar de pin in schuif/afsluit,
dat daar geen troep inzit.
Want dat kan ook de oorzaak zijn.
Check dat pinnetje maar,want dat is meestal de oorzaak ervan.
Of sluit die niet goed meer af ofzo.

Mvg: d'Angelo.....suc6;)
 
Wh000000t... Toevallig je Benzine niet aangesloten op de Vacuum ???

Ken het probleem namelijk :+ of niet Tietjen :W
 
vacuum is eraf gesloopt, zit rubber stuk tussen zodat alleen de bezine langs het bovenste buisje kan vloeien. heb er op mijne koso gene last van gehad, alleen nu met mijn keihin
 
als je de carb leeg hebt en de vlotterbak er weer onder hebt geschroefd moet je gewoon even schudden en luisteren , dan moet je de vlotter gewoon duidelijk horen.

verder kan de vlotter verbogen zijn oid , vlotter lek , vlotternaald niet goed..
 
Houd je carb eens naast je spruitstuk. Houd hem dan gewoon recht/horizontaal. Als hij dan nog lekt heb je een probleem, lekt hij dan niet meer staat je carb toch echt te schuin.
 
heb bij me koso het zelfde probleem gehad van de week. bleek me vlotter beetje veel krom te zijn. alles recht gebogen en nu loopt hij niet meer over.

je kan je vlotterbak eraf laten en je vlotter zelf dichthouden met je vinger. als hij dan nog benzine lekt via je vlotter is je vlotter verbogen als hij niet lekt staat je carb misschien te schuin.

groeten
 
rs-ruud said:
99% dat jij hier ook last van hebt/had ;)
dat je carb te schuin staat is onzin imo.. er rijden scooters met carburateurs die vele malen schuiner staan dan de jouwe. in eerste instantie dacht ik dat ook, dat mijne te schuin stond. dus moet ophoogblokjes zitten kutten.
toen hij nagenoeg recht stond, nogsteeds het zelfde probleem. lees dat topic eens door hoe ik het opgelost heb.. lukt het je niet PM me dan even :)
 
Hoi,

Ik heb ook een keihin PWK 28. Nu is mijn vraag wat de extra aansluiting is die lijkt op een benzine aansluiting. Alleen hij zit wat hoger. Is dat een vacuum aansluiting ? Moet ik deze afdoppen of gewoon openlaten als je hem niet gebruikt ?

Henri
 
Heini said:
Hoi,

Ik heb ook een keihin PWK 28. Nu is mijn vraag wat de extra aansluiting is die lijkt op een benzine aansluiting. Alleen hij zit wat hoger. Is dat een vacuum aansluiting ? Moet ik deze afdoppen of gewoon openlaten als je hem niet gebruikt ?

Henri

als je een fototje zou plaatsen ofzo zou handig zijn maar ik denk dat je het over de overloop hebt, daar moet je gewoon een darmpje aanhangen en open laten zodat de overtollige benzine wegkan (als het om deze aansluiting gaat)
 
Back
Top