afstel probleem keihin 28 D-slide

Ik sprak gister iemand en volgens hem heeft het niet met de stationair sproeier te maken maar met de hoofdsproeier omdat het een volgas probleem is. Ik ga eerst maar een sproeier 160 erin stoppen en kijken wat hij dan doet. Ook zal ik even de maat bekijken van de stationair sproeier.
 
Beter niet eigenwijs doen en eerst stationair sproeier bekijken denk ik. Als je nu volgas goed afsteld zal hij onderuit en halfgas te arm lopen. Je moet dus een grotere stationair sproeier erin draaien omdat dan pas er een kleinere hofdsproeier in kan zonder dat dit problemen geeft.

Maargoed, blijft een vermoeden want ik heb je scoot niet zelf gezien natuurlijk...
 
ik zal vanmiddag eens kijken welke stationair sproeier erin zit. Zit er kleiner in dan 50 dan, zal ik hem vervangen voor een ander. Ik hoop echt dat dit het probleem is.
 
Bij je dealer. Koopmans heeft ze iig liggen. Maar elke beetje dealer die hier op het forum bekend staat zal het wel hebben.
 
Ik zal je nog sterker vertellen ....... ik heb dus die carbu op een TP lang spruitstuk waar dus boven op een olie en een vacuum aansluiting zit. Daar heb ik 2 dopjes opzitten maar wat ik nou zag: in 1 dopje zat een heel klein scheurtje :S ik heb er nog niks aan gedaan maar dat zal waarschijnlijk wel het probleem geven.
 
Back
Top