afstel problemen mikuni 28 vlak

maten van sproeiers zijn zowizo niet te vergelijken na mijn idee..... als je met een ander luchtfilter rij kan je al met een behoorlijk wat andere maar moeten rijden.....
Ik ree met mijn oude cr125 (36mm keihin) in de winter altijd met een 182 sproeier) in mijn huidige yz250 (38mm keihin met tps) zit ook gewoon precies dezelfde sproeier in :).
Dus lees wat boeken over afstellen enz enz en je kom een heel eind :#
 
volgens mij zijn er ook nog verschillen in de maten van de hoofdsproeiers van mikuni.. ik had er standaard een 125 inzitten en die heeft een groter gat dan mijn andere mikuni 300 sproeier...
 
volgens mij zijn er ook nog verschillen in de maten van de hoofdsproeiers van mikuni.. ik had er standaard een 125 inzitten en die heeft een groter gat dan mijn andere mikuni 300 sproeier...
 
ik vind het juist een uitdaging als een carb moeilijk af te stellen is, dan kun je zien als iemand afhaakt dat ie of er niks van weet of dat ie lui is!! en val wel mee met moeilijk af stellen , ik heb m al bijna goed! en dat heb ik in een half uurtje gedaan ongeveer! tis nog maar net wanneer je het opgeeft!
 
ik vind het juist een uitdaging als een carb moeilijk af te stellen is, dan kun je zien als iemand afhaakt dat ie of er niks van weet of dat ie lui is!! en val wel mee met moeilijk af stellen , ik heb m al bijna goed! en dat heb ik in een half uurtje gedaan ongeveer! tis nog maar net wanneer je het opgeeft!
 
Inderdaad, je ziet aan die topic van die Keihin dat die ook niet in 1 keer goed staat.

Dus volgens mij is het maar onzin dat die 28mm zo moeilijk is. Dnek eerder dat 1 iemand het echt niet voor elkaar kreeg, dit overal riep en iedereen die er nu problemen mee heeft na montage haakt direct af, omdat men denkt dat het nu eenmaal zo is.

Ik heb er ook aardig wat sproeiers voor gekocht, zo is het uiteindelijk ook gelukt. En hoe, de mengselmeter bij Koopmans bleef echt een perfect mengsel aangeven... En hij stotterde nooit en haperde al helemaal nooit. gasreactie perfect, etc.

Ik had ook een grote maat hoofdsproeier, 320.
 
tis niet dat ie het nooit goed gedaan heeft, in de zomer scoorde ik er vol gas gewoon 18.5 pk mee.

heb nu de gasnaald nog spitser gemaakt en weer helemaal omhoog gezet, en nu lijkt me sproeier veel te groot, denk dus dat ik de goeie kant op ga.
 
Back
Top