evo 50 met afstel probleempje

fret

Erik
hoi ik ben nu bezich met het afstellen van mij scooter en kom t
en kom tot de conclusie dat hij stotter bij gas geven, dit heeft eerst 5 minuten gedaan toen trok het redenlijk op maar rond de 80 en begon te stotteren nu dacht ik kan het aan mijn bougi kan liggen te lang zaam of aan mij cab maar 17,5 en 160 sproeier
ik zo graag typen van denson bougi willen weten welk of anderen snellen bougi of waar het anders aan zou kunnen liggen

maazzl dmf hoor het wel
 
Advertisement - register to remove this

Lijkt mij dat je sproeier wel heel enthousiast groot is :p
Probeer eens flink wat maten kleiner en kijk naar je bougie kleur.

Verder voor bougie is een NGK 9 wel voldoende dacht ik. Wat dat voor type van denso is weet ik zo niet :p
 
Komt NGK 9 niet overeen met Denso W27/29 ofzo?
Het verbaast me dat ie uberhaupt nog vooruit komt met een 160 sproeier in een 17,5 8P Ws heb je ergens gigantisch valse lucht
 
160, das wel erg groot. Zelf heb ik ook met een 17,5 op een evo 50 gerden maar dat vindt ik personnlijk echt niks. Pak een 19pbhg (sproeier ongeveer 92), is makkelijker af te stellen. Ook is de gasnaald vaak verkeerd van zo`n 17.5 carbu. Denso bougie zou ik niet pakken, knallen vaak kapot (en niet alleen bij mij) pak een 9eg of een 9egv dat is een perfecte bougie ervoor !
 
zou het valse lucht probleem aan mijn lucht filter kunnen liggen dat is namelijk een orgineel met veel gaten er in geboord

ps als dit zo is dat mij het geval lijkt aan wat voor sproeier moet ik denken met een 17,5 een een pouwer filter

en ja ik weet dat 17,5 eigelijk te klein zat al te denken aan een 21

en waar kan ik nog meer valse lucht aan trek vinden als het mijn lucht filter niet zal zijn ?
 
Kan, of je hebt bv je oliepomp niet meer aangesloten en de aansluiting op de carb niet dichtgemaakt, allemaal van dat soort dingetjes :)
 
Ja dat is ook het geval die aan sluiting van de olie pomp staat gewoon open. Ik zal wel eens gaan kijken naar plekken waar lucht langs kan

kun je me misschiend iets vetellen over het verschil van met 17,5 of 21 op een evo rijden
 
Ja dat scheelde best wel veel maar heb nu gelukig een 21 gekocht dus morgen ga ik eens kijken of ik mijn scooter er beter mee afgesteld krijg

kan er iemand mij advies geven rond welke sproeier moed gaan zitten met 21 do en orgineel filter met gaten. Zal toch rond 90 / 100 worden denk ik

sorry voor dit soort vragen
.
 
Back
Top