evo met mhr team as (85mm)

Rachidi

Well-Known Member
ik heb een vraag
een vriend van me die heeft gehoord bij Dila (te purmerend) dat het rijden met een 70evo met 5mm ophoogplaat en een mhr team as (85mm) sneller is dan met een speed cilinder



Kan iemand mij vertellen wat het voor nut heeft om dan een team as te nemen en dan je cilinder ophogen dan kan je toch net zo goed gewoon een 80mm as nemen???

kan iemand me dit uitleggen

alvast bedankt...
 
Advertisement - register to remove this

Je kan ook eens de search gebruiken want er zijn heel wat discusies geweest over het gebruik van een langere drijfstang :|
 
Originally posted by Freezer
Toevallig rijd sander balk hiermee.

Ik vind ze vermogen niet echt schokkend...
Mee eens, maar ik denk ook dat er nog een hoop te doen is bij hem kwa carb en vario afstelling, maargoed dat moet hij dan eerst voor elkaar hebben.
 
Volgens mij maakt het echt niet zoveel uit of je een evo nou op een 80mm of op een 85mm zet. Ik vindt het stom dat Dila zoiets durft te zeggen, tenzij ze het natuurlijk kunnen onderbouwen dmv testbankresultaten en alles, maar zelfs dan weet je het nog niet zeker.

P.S : Sneller dan speed zal het niet zijn, want Speed is the limit :p
 
ik denk (ik zeg ik denk) dat het niet veel uitmaakt aangezien hij 5 mm omhoog is gemaakt. Wat je wel krijgt is een groter cartervolume. ik denk eerder dat het zin heb al je die ophoog plaat bijv 4mm maakt en lekker is je cil gaat beunen.
 
Wat schiet je daar dan mee op? Als je een plaat van 4mm maakt, heb je gewoon meer pakkingen nodig om de squish goed te krijgen (anders zuiger tegen kop, niet echt fijn). Schiet je niks mee op.
 
Originally posted by N.AREA
ik denk (ik zeg ik denk) dat het niet veel uitmaakt aangezien hij 5 mm omhoog is gemaakt. Wat je wel krijgt is een groter cartervolume. ik denk eerder dat het zin heb al je die ophoog plaat bijv 4mm maakt en lekker is je cil gaat beunen.

Hmm, erg vage opmerking.
 
Back
Top