Mol
Moraalridder
Waar de fuck blijft jou mening dan?Originally posted by Marco_v_W
waar de fuck slaat dit op ?
hier kan iedereen zijn mening neerzetten, en niet alleen ik.....
Waar de fuck blijft jou mening dan?Originally posted by Marco_v_W
waar de fuck slaat dit op ?
hier kan iedereen zijn mening neerzetten, en niet alleen ik.....
kun je ook ff zeggen waarom, je bent nl ook de enige die zegt niet doen en ik wil wel weten waarom ?Originally posted by Erik
Dat zou ik niet doen
Originally posted by pro race
das beter :W
Maar ik zou dat ook doen één pakking/ophoging van 4mm en de rest op vullen met normale pakkingen zodat je een goede squish hebt. Verder zou ik met een vloeibaar metaal het geheel wat beter afwerken zodat het niet zoon grote verstoring voor de flow is (kijk maar eens naar die foto's van dat KRD ophoog plaatje).
Originally posted by Sander
Vriend,
als je een evo-voetpakking als mal neemt, hoef je helemaal niks "pasklaar" te maken met vloeibaar-metaal-gedoe.
Originally posted by blaze02
Hi Hendrik,
how we talked in icq:
-you get with a 85mm crank longer ports.
With longer ports you get a better filling<-> i hope everybody understands!
-piston accleration can you calculate with the length of the rod and other factors!
With a longer rod do you have a faster accleration of the piston!
#greetz from Germany#
Sinan
Originally posted by A-Bizar
uhmmm , mijn evo pakking komt niet over1 met cilinder en/of carter.
Originally posted by Ufo
Longer ports? Strange way of putting it.
Originally posted by Mol
Waar de fuck blijft jou mening dan?
Originally posted by Sander
Vreemd......Dan heb je:
- Of verkeerde pakkingen
- Of een vage cilinder.
Bij paste het namelijk altijd. Het zou ook vreemd zijn, als een fabrikant express verkeerde voetpakkingen zou leveren. Toch?
Originally posted by Mol
Hoe denk jij er dan over Marco? Denk je dat het iets oplevert of niet?
Ff testen kan wel, maarja dan moet je naar iemand met een testbank en 2 blokken meenemen (die niet identiek zijn waarschijnlijk, dus test verneukt).
Wat moet je dan? 1 blok, 2 krukassen en lagersetje e.d. meenemen. Eerst testen met 85mm drijfstang en daarna blok splitsen, rhq as erin oid en weer testen met 80mm drijfstang.
Dus je kan wel simpel testen zeggen, van een "tuner" had ik wel een vollediger antwoord verwacht.