karterkap spuiten

Status
Not open for further replies.

tristanmaijntz

Well-Known Member
Hey, ik wou graag mijn karterkap spuiten en heb nog nooit een onderdeel van de scooter gespoten, nu is mijn vraag

Wat moet ik voor spuitbussen kopen en hoeveel ?
Wat moet ik allemaal doen zodat het perfect wordt ? Dus wat moeti kdoen ? moet ik schuren, grondlak enz ??
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by tristanmaijntz
Hey, ik wou graag mijn karterkap spuiten en heb nog nooit een onderdeel van de scooter gespoten, nu is mijn vraag

Wat moet ik voor spuitbussen kopen en hoeveel ?
Wat moet ik allemaal doen zodat het perfect wordt ? Dus wat moeti kdoen ? moet ik schuren, grondlak enz ??

bij het beginnersforum 'optische tuning' topic staan allerlei tips om onderdelen te spuiten...
 
Originally posted by Enrico@nrg


Hittebestendige verf is echt niet nodig.. Ik heb mijn carterdeksel wit en dat zit er nu al een hele tijd goed op..

Niet??? Mijn carterdeksel word echt gloeiend heet :eek: Ook al heb ik er een paar koelgaten in gemaakt. De kleur werd helamaal dof en lelijk, toen heb ik het dus maar met hittebestendige verf gedaan
 
Ik spoot carters ook altijd met gewone verf... Doet hget perfect, waarom geld uitgeven aan zoiets???

Mja koop 1 bus plamuur
koop 1 bus verf
polijst je carter zodat alle verf eraf is
ontvetten met thinner
spuiten maar(doe dit in dunne lagjes, bij carter maakt het niet zoveel uit mja je weet maar nooit)
 
hier zijn al veel topics over geweest en in het beginnersforum staat een heel mooi topic erover....


bovendien, kort je signature in, of maak er iets anders van.... dit is erg irritant
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top