Doorzichtige karterkap (??)

Sn[iPPeR]

Idle Member.
Hehe, ik was een beetje op inet aan t kijken, kwam ik dit tegen:
ck.jpg


Hardplastic voor mina hori, ik vraag me dan af of ie niet smelt
biggrin.gif




[This message has been edited by Sn[iPPeR] (edited 27 February 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

Ik vraag me af of zo`n ding wel voldoende sterke bevat om je carter te kunnen ondersteunen. Voor een peugeotblok in ieder geval niet aangezien het carterdeksel daar dragend is.
 
Originally posted by bond007:
euh?
kan toch niet want ik heb er al een zien rijden ZONDER carterkap(min. vertikaal)

Owja? Moet je achter hem aanrijden en hem uitnodigen voor een race....Vervolgens kies je een weg met hoge drempels. De eerst drempel doe je net of hem heel hard neemt, maar vlak ervoor ga je vol in de ankers! En let dan eens op die jongen zonder carterdeksel
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


Vooral s'avonds doen dat vonkt zo mooi
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


lol!
smile.gif
 
Originally posted by sf50_racing:
ik zag laatst een titanium carterkap voor mina. hor op internet maar weet de pagina niet meer.

dus wanneer het blok warm is verkleurd je carterkap!! gaaaaaaaaaaaaf!!
cool.gif

Wie weet die site wel waar die titanium carterkap te koop is?? Of weet iemand anders een manier om aan die carterkap te komen?
 
Originally posted by Johan:
Ik vraag me af of zo`n ding wel voldoende sterke bevat om je carter te kunnen ondersteunen. Voor een peugeotblok in ieder geval niet aangezien het carterdeksel daar dragend is.

euh?
kan toch niet want ik heb er al een zien rijden ZONDER carterkap(min. vertikaal)
 
Als ik aan het sleutelen ben, rollen testen en drukveer en trekveren enzo.. rij ik ook gewoon zonder carter kap (niet over hobbel enzo) maar dat kan volgens mij echt geen kwaad om ff te testrijden. Ff topspeed en trekkracht testen enzo.
 
Yep zonder carterdeksel topsnelheid testen en ineens waait er een stukje tak, een steentje of een blad in/tegen je carter.
Mja je moet doen wat je niet alten kan
 
Wat ben jij een eigewijse AAP ZEG!!!! Tering heh! er wordt toch gezegd dat het een draagend gedeelte is en wanneer je het niet monteerd de kans op breken groter is?>

EIGENWIJS SNOTJONG!(Areox dewd)

[This message has been edited by tIM (edited 02 March 2001).]
 
Mijn scoot start niet electrisch en om te kicken
biggrin.gif
heb je toch je carterkapje nodig! bij rollen testen enzow dat geval gewoon effe met 3 of 4 boutjes vastdraaien
 
Carterkap is zeer zeker een dragend deel (bij Piaggio net zo goed), wat zou anders alle verticaal gerichte krachten op moeten vangen? Dat wordt voor meer dan de helft opgevangen door de carterkap lijkt me zo...

Ik rij iig nooit zonder carterkap...

Greetz.
 
Originally posted by Worst op de Aerox:
Als ik aan het sleutelen ben, rollen testen en drukveer en trekveren enzo.. rij ik ook gewoon zonder carter kap (niet over hobbel enzo) maar dat kan volgens mij echt geen kwaad om ff te testrijden. Ff topspeed en trekkracht testen enzo.

wat een worst op een aerox zeg !!!!!!
 
Back
Top