Het nut van de doorzichtige draad naar de cylinderkop van eenAGMvx50 euro4

Advertisement - register to remove this

Het is een doorzichtige draad ; en als ik goed kijk zitten er 2 kleine zwarte draadjes in - losgehaald dmv de 8mm. eraf te draaien - . Naar mijn idee gaat dit uiteindelijk naar de ECU toe (Dell Orto ecu). Losgehaald start de scooter gewoon - ;Maar ik ben bang dat als ik ga rijden er problemen komen!
Het moer van het doorzichtige draadje naar de cilinderkop van een AGMvx50 euro4
 
"het nut van een duidelijke vraag op een forum"
maar laat me raden: hij loopt dood en zit met een boutje door het oogje op je motorblok/cilinderkop?
zo ja vermoed ik dat het je temperatuursensor is en dan is het wel van belang dat hij op de juiste plaats op je blok zit.
maar waarom heb je hem dan in eerste instantie losgehaald?! je vond het leven te saai, dacht "laat ik weer eens iets doen waar ik bang van word"?
 
Last edited:
hij loopt dood en zit met een boutje door het oogje op je motorblok/cilinderkop?
zo ja vermoed ik dat het je temperatuursensor is en dan is het wel van belang dat hij op de juiste plaats op je blok zit.
maar waarom heb je hem dan in eerste instantie losgehaald?! je vond het leven te saai, dacht "laat ik weer eens iets doen waar ik bang van word"?
Als je daar al bang van word :tearsofjoy:
 
Back
Top