Binnekappen spuiten

Tijnemans

Member
Ik zat er aan te denken om mijn binnenkappen te spuiten want zijn niet meer de mooiste. ALLEEN KAN DIT ? De een zegt ja het kan dat andere niet dus wat is het nou?
Stel het kan wat is dan de beste manier om dit te doen ?
 
Advertisement - register to remove this

Ik zat er aan te denken om mijn binnenkappen te spuiten want zijn niet meer de mooiste. ALLEEN KAN DIT ? De een zegt ja het kan dat andere niet dus wat is het nou?
Stel het kan wat is dan de beste manier om dit te doen ?
ik heb zelf witte binnenkappen gekocht omdat de meeste zeggen dat het niet goed werkt. Ik heb een speedfight 2 die heeft wel heel lang in iemands tuin gestaan maar daar zit ook verf op de treeplank en begint er af te bladeren
 
Ik zat er aan te denken om mijn binnenkappen te spuiten want zijn niet meer de mooiste.
wat word verstaan onder ´niet meer de mooiste´?
misschien is fototje plaatsen een idee.
als het ongespoten plastic is (vergelijkbaar met dat ongespoten kunststof op auto's) kan de verweerde kleur van het kunststof misschien nog in nieuwstaat worden teruggebracht d.m.v. een beetje motor olie...
 
wat word verstaan onder ´niet meer de mooiste´?
misschien is fototje plaatsen een idee.
als het ongespoten plastic is (vergelijkbaar met dat ongespoten kunststof op auto's) kan de verweerde kleur van het kunststof misschien nog in nieuwstaat worden teruggebracht d.m.v. een beetje motor olie...
Motorolie, dat wordt toch een vettige bende waar vuil goed aan hecht.
Schoensmeer kan ook.;)
Wij gebruiken RVP Protect van Detailrs voor kunststoffen, dat trekt er goed in en blijft veel langer mooi.
 
Back
Top