Karten

per persoon 37,50, in een team van 4 man

is all inclusief!, vooraf 15 minuten kwalificatie en daarna ruim 2 uur knallen!
 
Laatst ook wezen karten met de race kart van een kameraad van mij..
Was egt super!!
Voor 30e kon je gewoon de heledag tot half 6 vrij karten, op pottendijk in emmen..

Foto dat ik in de kart zat :p
[ir]http://www.roxstyling.nl/overige/karten.jpg[/ir]

Was een birell rotax max ofzo, helemaal race klaar..
Egt toeren maken op het rechte stuk niet normaal
 
Valt wel mee. Rotax max komt op 13.800rpm de begrenser erin... Probeer eens een ICA, moet je de 19 a 20K rpm wel mee halen ( mijn heeft 19.200 gedraait) :) Al tijdje niet meer gereden trouwens... ding maar weer eens afstellen :)
 
PvdH said:
Afgelopen donderdag 25.25 neergezet op baan 1 bij Race Planet Delft... ging wel lekker :)

Ik ben ook wel regelmatig te vinden op Race Planet Delft, meestal 1 a 2 keer per week. Mijn snelste tijd daar is 24.96 geweest verder zitten me tijden allemaal rond de 25.20.

Gisteravond in Poeldijk wezen karten, hele leuke baan veel stuurwerk. me snelste tijd daar was iets van 1.15.63 geloof ik... Dat is wel een baan waar ik vaker wil gaan karten en snellere tijden wil gaan rijden.
 
Hoort dit ook nog onder het rijtje ''karts'' ??:p
[Ir]http://i6.tinypic.com/1zn66hg.jpg[/Ir]
 
vroeger deed ik het wel veel, had redelijk wat beste dag/weektijden gezet bij Coronel Karten in Amsterdam. Ook wel eens in Delft gedaan en in Harderwijk (kutbaan).

Ook wel grappig, maatje van me is maandje geleden Wereldkampioen geworden in Maleisie, kweet niet precies in welke klasse, maar kzit ook bij hem in de klas. Luuk Glansdorp, misschien wel eens van gehoord..
 
Ik ben in op vakantie gegaan naar Oostenrijk en daar gingen we karten..
Was wel tof. Je moest 16 zijn en ik ben maar 14, maar ze gingen het niet controleren ofso gewoon fake geboortejaar ingevuld:).
Maar het was wel supertof.. die man zei dat het 200cc was..
 
Arash said:
Ik ben in op vakantie gegaan naar Oostenrijk en daar gingen we karten..
Was wel tof. Je moest 16 zijn en ik ben maar 14, maar ze gingen het niet controleren ofso gewoon fake geboortejaar ingevuld:).
Maar het was wel supertof.. die man zei dat het 200cc was..

200 cc zijn ze in uden ook, 6.5 pk motortjes ;)

cc zegt niet alles.
 
Hellracer_89 said:
200 cc zijn ze in uden ook, 6.5 pk motortjes ;)

cc zegt niet alles.
maar ging best wel hard hoor..
en best scherpe bochten waar je MOEST remmen.
Daarna gingen we in andere karretjes ergens anders.. en dat was alle leeftijden.
Daar hoefde je niet te remmen om de bocht om te gaan:p zo langzaam gingen die dingen
 
Ik rijd heel soms op de kartbaan in zoetermeer. Best fijne baan vind ik.

En dat plan (weet niet wie het opperde) om een keertje met wat lui van het forum te gaan karten vind ik best vet :p
 
Ik wil ook mee karten ! :D gaan we een keertje bij ons op de kartbaan (middelburg zeeland).
Dan regel ik korting

edit:
voor veel best ver weg :p maarja de meeste sprints zijn ook niet naast de deur toch ?
 
inderdaad :D
dat doen er trouwens nog best veel, maar dat zijn de wat fanatiekere karters.
gister nog een groepje uit zoetahmeah gehad.

ik wil anders best naar zoetermeer rijden voor een keertje karten hoor.
 
JasperdB said:
Ik wist niet dat middelburg zo'n vette baan had... is het egt de moeite waard ?

Beter gaan jullie dan naar de Fabrique in maarsen (Utrecht) is een beetje in het midden van het land en voor de meeste dus wel een beetje dichtbij.. en centraal..
 
JasperdB said:
Ik wist niet dat middelburg zo'n vette baan had... is het egt de moeite waard ?
ik weet het niet, ik ken niet anders als middelburg. Er komen wel regelmatig mensen van verweg, maar dat zegt denk ik weinig over de baan.
in zoetermeer zullen ook een hoop mensen van verweg komen hoor, sommige competitie rijders willen overal een keer geprobeerd hebben volgensmij :p

Zo ziet onze baan er uit.

21az910.jpg


de gemiddelde klant rijd hem in rond de 50/51 seconden. De wat snellere jongens rijden 47.

edit:
www.kartingzeeland.nl
 
Back
Top