als je wat geld hebt:Formula50 said:Afgelopen vrijdag nog gekart. We hebben hier zelf thuis een kart (gewoon een 200cc 4-tact). Ging allemaal goed, totdat een vriend van me over de kop ging . Uiteindelijk viel het allemaal wel mee. Hij had gewoon een aantal schaafwonden en voor de kart hoefde ik alleen een nieuwe spacer te bestellen. Misschien ook wel goed dat het een keer gebeurd is, want dan zie je pas echt in dat het ook fout gaat als je niet helemaal weet wat je doet. Een goede waarschuwing in ieder geval. Het had best anders af kunnen lopen.
Maarja, deze kart gaat eruit denk ik en dan op zoek naar een 125cc 2-tact. Omdat het toch wat sneller is en beter oppakt.
Iemand tips hiervoor? Hoeft echt geen wedstrijdkart oid te zijn.
Mechanic said:Mailtje van school, karten als intro voor het tweede jaar. Bij Van der Ende ofzo, schijnt grootste indoor te zijn van Europa.
Iemand ervaringen?
www.vanderenderacinginn.nl/
distinct. said:als je wat geld hebt:
2dehands rotax max met CRG road rebel, of birel chassis
perfecte hobbykarts, en slaan geen slecht figuur in competitie ook. en redelijk onderhoudsvrij
Lijkt me niet verstandig als er iemand aan je kart hang met een camera in zn fikkenStephan@Spy said:Gasten geven geen gas ofzo?
Had je beter met ons mee naar Antwerpen kunnen gaan Niek. Eerst hebben we gemonobiked (streetmagics) en daarna met karts nog ff de baan onveilig gemaakt.Niek said:gister nog weze karten bij Hezemans, tijden vielen echt tege voor mij, alle snelle karts lagen eruit, snelste tijd van 41,720
Renz P. said: