Karten

Jah dat is nog iets te vlug, want zo ruim is onze baan niet, kwa lengte redelijk, maar kwa breedte niet. En ik wil ook rustis aan beginnen, je kan altijd sneller. Maar ik zal ook eens met mijn baas praten, die weet vast wel iets leuks. Maar toch bedankt.

Ik kart elke week, ik werk namelijk op kartbaan in Duiven (Gaasbeek)

We zijn beetje aan het verbouwen want de baan heeft slechte naam gekrege door vorige baan, in februari krijgen we nieuwe karts. Mijn record is 50.41 dat rijden alleen een paar vasten klanten en me collega's. Ik heb niet echt karttalent haha maar is wel gwoon leuk om te doen.

Leukste is nog om beetje karts tussen 2 andere karts slippen enzo, vinden klanten meestal wel leuk om te zien.

Maar ik las ff over slechte karts, onderhoudt is belangrijk maar je hebt ook veel klanten die alles naar de klote jagen enzo
en zeure over dat er niet snel genoeg iemand bij hun is.....Tering ik loop me af en toe de longen uit me lijf.....ze moete er eens rekening mee houde da er meer mensen rijde....

Maar voor de rest super gaaf om te doen:)

Ik kart elke week, ik werk namelijk op kartbaan in Duiven (Gaasbeek)

We zijn beetje aan het verbouwen want de baan heeft slechte naam gekrege door vorige baan, in februari krijgen we nieuwe karts. Mijn record is 50.41 dat rijden alleen een paar vasten klanten en me collega's. Ik heb niet echt karttalent haha maar is wel gwoon leuk om te doen.

Leukste is nog om beetje karts tussen 2 andere karts slippen enzo, vinden klanten meestal wel leuk om te zien.

Maar ik las ff over slechte karts, onderhoudt is belangrijk maar je hebt ook veel klanten die alles naar de klote jagen enzo
en zeure over dat er niet snel genoeg iemand bij hun is.....Tering ik loop me af en toe de longen uit me lijf.....ze moete er eens rekening mee houde da er meer mensen rijde....

Maar voor de rest super gaaf om te doen:)

klasgenoot zei dat ik eens naar duiven toe moest gaan omdat het daar een toffe baan was, en hij zei al ff wachten op de nieuwe karts*D

Ik zou dan zo neit weten welke het zijn, want er staan achter alleen nog een paar geragde dingen, niet egt de moeite, maar heb je misschien een site o.i.d.

thnx

@ Areamaster

Ik weet dat Janscho in Berlikum nog 2 karts te koop heeft staan :)
Is dat niks voor je? Ik weet niet wat je budget is...

klasgenoot zei dat ik eens naar duiven toe moest gaan omdat het daar een toffe baan was, en hij zei al ff wachten op de nieuwe karts*D

Bij Hezemans hebben ze sinds juli vorig jaar ook nieuwe karts, daar hoef je de eerste 2 maanden niks van te verwachten, die dingen moeten eerst goed ingereden worden voor je echt leuke tijden kan neerzetten.

True, in Enschede hadden ze ook 2 nieuwe. 2 verschillende, om te testen van welke ze er een hele zooi gingen inkopen. Mocht er ook 1 proberen, maar echt snel was ie (nog) niet :P.

Die afgeragde dinge waar je het over gaat is alleen het uiterlijk...de meeste rijde gewoon normaal!!

Maar hier heb je site www.gaasbeekindoorkarting.nl

Nieuwe karts hebben meer vermogen(275cc), gas-remsysteem(zodat er geen gas en rem tegelijk kan worden gegeven), gordels, dubbel gelast frame, zit nog iets op waardoor je mensen snel uit vangrail kan hale(kweet nog nie hoe dat werkt)

Laat ff weten als je langs komt keer...

Die afgeragde dinge waar je het over gaat is alleen het uiterlijk...de meeste rijde gewoon normaal!!

Maar hier heb je site www.gaasbeekindoorkarting.nl

Nieuwe karts hebben meer vermogen(275cc), gas-remsysteem(zodat er geen gas en rem tegelijk kan worden gegeven), gordels, dubbel gelast frame, zit nog iets op waardoor je mensen snel uit vangrail kan hale(kweet nog nie hoe dat werkt)

Laat ff weten als je langs komt keer...

oke :)

Ik zou dan zo neit weten welke het zijn, want er staan achter alleen nog een paar geragde dingen, niet egt de moeite, maar heb je misschien een site o.i.d.

thnx

Die karts staan gestalt bij de kartbaan waar jij werkt, als ik het goed heb :)

Vorige week ook nog even langsgeweest bij jullie, op zaterdagavond... Het was echt te lang geleden voor mij :)

Kart ook elke week ongeveer, doe ook mee aan bedrijfscompetitie :)

Hier in middelburg hebben ze laatst driftkartjes gemaakt, rubber/plastic ringen om de banden heen, egt super vet om te doen :W

\ edit: ringen alleen om de achterbanden wel te verstaan :+

Back