Karten

gister ben ik in harderwijk wezen kijken naar minibike race op de kartbaan en even karten gekeken:

de baan ziet er niet uit
oude troep
karts zijn sloom
slecht toezicht
= niet heen gaan
 
Weet iemand of er ook Bouwtekeningen zijn van Karts... en dan heb ik het niet over die beun dingen ... maar die dingen die er ook nog wel goed uit zien...

zoals die tekeningen die je ook wel hebt van minibikes enzo :D
 
Weer op Berghem een endurance race gereden, blijft tof :winner:

28828703_700_700_stwX.jpeg
 
Formula50 said:
Dat wordt wel een beetje duur ben ik bang. Het is maar om af en toe gewoon voor de lol wat te kunnen karten.
Heb echter wel aan Rotax (Max) zitten denken, aangezien ik daar erg veel goeds over hoor/lees.
dan kun je een 100cc'tje luchtgekoeld kopen met een oud frame (500-1k€)
en rijd je die na 3x kapot omdat je het afstellen niet snapt :p
 
Vanmiddag even karten in Delft met een collega en vriend. Kijken of ik er nog wat van kan.

//Edit: Breng trouwens ff leven in dit topic.
 
idd, mega kick :D


Vorige week nog wezen karten bij Hezemans in Eindhoven, me persoonlijk record weer verbeterd, nu een 39,299 :#
 
Vrijdag de hele avond weer in Enschede gekart 8).

Snelste tijd was 40,78 :W.

Mocht ook nog een nieuwe kart proberen :).


snelle tijd, ben 29 december nog heen geweest, had toen 42.07:p , had onbeperkt genomen maar we konden de hele avond maar 4x karten omdat het zo knetterdruk was:'(
 
Ik werk sinds kort bij de kartbaan hier in berlikum egt een te relaxt baantje, en ben ook van plan een eigen kart aan te schaffen, maar omdat het een binnenbaan is, is 4takt verplicht. iemand die heir weet wat een leuk begin motertje is? ik zat zelf aan een honda 250/390 te denken, of een RK-1?
iemand goeie/slechte ervaringen?
 
Was ook maar een grap, weet uberhaupt niet of 't ook lekker rijd kwa motor eigenschappen, heb op alles gereden behalve biland en wankelmotoren...
 
Ik werk sinds kort bij de kartbaan hier in berlikum egt een te relaxt baantje, en ben ook van plan een eigen kart aan te schaffen, maar omdat het een binnenbaan is, is 4takt verplicht. iemand die heir weet wat een leuk begin motertje is? ik zat zelf aan een honda 250/390 te denken, of een RK-1?
iemand goeie/slechte ervaringen?

In Berlikum?
Dan komen wij elkaar binnenkort vast nog wel eens tegen...
 
M'n broer gaat ook weer wedstrijd karten :) Hij heeft gister een nieuwe Birel besteld, bij Paauwer Kartracing, het nieuwe 2007 ICC model dus dat is wel gaaf.. Ben benieuwd wat het komend seizoen gaat brengen.
 
Haha om mee te beginnen;)
En zal vooral rijden op een binnenbaan.
Dus dan is een biland toch een beetje teveel van het goeie:p
TKM 200cc ;)

19 pk en watergekoeld. maar het zijn wel 19 snelle pk'. als het een ruime baan is indoor kan je gerust wel ermee rijden, als het echt tekort is is hij te vlug, anders kijken voor een B&S WF, RK1 heb ik geen ervaring mee ;) TKM wel, die gebruik ik nu voor tijdens de winter eens indoor te tuffen
 
Back
Top