Karten

:D als je 2x minimaal 20liter BP ultimate tank krijg je 40% korting op karten (12 kartbanen in NL doen mee)

Binnekort met een groepje karten dus :) is al weer een jaar of 5 geleden ofzo

Welke baan robin? 1?
Dat redt die neger niet eens die gister aan het werk was :P die is super gek

Last edited:
Eh, kan je kiezen uit banen dan? Ik weet dat ze op zondag gekoppeld worden. Het was gewoon de baan die je eigenlijk altijd rijdt. Met die haarspeldbocht helemaal bovenin.

Oke dat is baan 1... als het drukker wordt dan gooien ze vaak baan 2 of 3 erbij.. maar vaak worden die alleen voor arrangementen gebruikt.. magoed 26.10 is een erg nette tijd! ik kom er wel onder maar moet er goed me best voor doen!

mensen hier nog tips voor t vlammen nog? bochten enzo? ik ben sinds zaterdag bezeten :D we waren karten met wat mensen, hoe leuk :W

Inderdaad naar buiten hangen, kart beetje dwars voor de bocht gooien, en daarna vol het gas erop. Binnen-achterband moet gewoon de lucht in :) is alleen wel wat lastiger op huur karts gezien 't gewicht!

Ronnie said:
Volgens mij was ik er ook 2x bij 8)

Ik ga wel eens karten in Swalmen (tussen Venlo en Roermond), Hezemans in Eindhoven, Zoetermeer ben ik 2x geweest en in Vaals een keer op een buitenbaan geweest.

2 weken geleden nog @Swalmen geweest, was er vorige zomer ook nog... Kwalitatief goede karts daar... Ook wel leuke baan :)

NewMini said:
heb nog een 125cc automaat hier staan, 3 brembo klauwtjes erop enzo...
iemand kope? :P

Nog steeds? Voor weinig wil 'm wel overnemen, als ie nog net zo vet is als een halve eeuw terug ;) (SBK 2001 van s-f.nl ;))

Vind karten btw ook echt super, doe het met regelmaat, jammer alleen dat meeste vrienden het te duur vinden, waardoor het er niet vaak van komt.

Kasteel said:
Nog steeds? Voor weinig wil 'm wel overnemen, als ie nog net zo vet is als een halve eeuw terug ;) (SBK 2001 van s-f.nl ;))

ja, maar voor weinig... :rolleyes: 800 minimaal, vaste prijs, niet afdingbaar enzo :*

Ook wel een aantal keren in Maarsen geweest.
De fabrique... Best aardige baan. Heb het er prima naar mn zin gehad...
Denk wel de beste van de banen waar ik tot nu toe heb gekart...
Een aanrader

ik kart zelf ook wel vaak:p
is hiero vlakbij een mooie buitenkartbaan..Pottendijk (www.pottendijk.nl)
das wle hele mooie baan:p worden ook SOWB en nationaal kart kampioenschappen enzo gehoude..
Ik ben ook wel es erges vlakbij Amsterdam geweest op een buitenbaan, in 125cc 2-takt karts..woeii dat rijd me ook wel eem snel:|:P

Gister bij Huizen gekart, kolonel heet dat oid? Best leuke baan, en dat haaks gaan gaat prima, alleen binnen 0.003s heb je weer grip.

Back