Karten

Eey tha bazz effe en vraag wat is en goede kart en wat kost deze ongeveer ik heb altijd gecrossd maar dit kan ik niet meer dankzij en blessure maar ik ben nu opzoek naar een andere hobby/sport alvast bedankt

Tha baz said:
ik doe NK's enzo ga dit jaar schakel kart rijde de ICC klasse 125cc motoren

wel foto van in de regen

knafwinteradam307.jpg

bazz wat ben je bescheiden, je rijd in de top 3 mee van de ica. en je rijd nu met de schakel na paar keer trainen zelfde tijden als de top 3 van nederland!

Ik ga dus soms met bazz mee lekker karten, dit is wel wat anders dan het karten met een huur kart. Met de schakelkart zit je zo rond de 2,5 a 3 sec aan de honderd. Dat trekken meeste huurkarts niet:D daarom vind ik huurkarts erg saai en ga liever mee met bazz

bakel said:
Traxx in uden

De mooiste baan vind ik Oss en Uden,..en de karts in uden zijn zeker vet...je kan gewoon gas blijven geven in de bochten en remmen tegelijk...de rem werkt meteen als een soort koppeling, dus de kart blijft mooi hoog in toeren in de bochten, waardoor je weer sneller weg kan rijden.

ja traxx in uden, laatst voor het eerst in me leven kart gereden, en werd meteen 2e :P

kart #20 rijd het lekkerste, die heeft een racestuurje

en de rem, die zit aangesloten op het gas en ontkoppelt als je remt. Rijd heerlijk.

Ik werk bij Bleekemolen Race Planet Delft :) En wat er word geklaagd over "hoerige" karts... als je ziet hoe de mensen die ze gebruiken er mee omgaan.. dat is soms gewoon niet normaal.. wij zorgen er iig voor als er een slechte kart tussen zit dattie naar de werkplaats gaat.
En over het personeel.. je had mij gister en vrijdag moeten zien.. van de mensen die toen de hele dag er waren.. daar werd je gewoon gek van.. er waren zelfs mensen die zelf hun kart stonden te starten en hun eigen heat gingen bepalen 8P en dan boos worden als je dr wat van zegt...

Dat is dan weer de andere kant van het verhaal :P

Me broer (Roderick de Bruin) heeft het heel wat jaren gedaan in de ICC 125cc klasse, NK'S, EK'S en WK'S. Echt vet om dat mee te maken.. echt in heel veel landen geweest ermee ook. Vriend van me Thomas Knopper zit bij me in de klas, rijd ook in de ICC, hij is Nederlands kampioen en rijd ook WSK, EK etc.

Zelf rijd ik indoor vaak bij de fabrique in maarssen..

Jaguar racer said:
Eey tha bazz effe en vraag wat is en goede kart en wat kost deze ongeveer ik heb altijd gecrossd maar dit kan ik niet meer dankzij en blessure maar ik ben nu opzoek naar een andere hobby/sport alvast bedankt

goeie kart ja uhhm

goeie merken zijn

crg, birel, tonykart enz.. kart hebben nooit zo veel kwalitiet verschillen het gaat meestal gewoon om de bande die je eronder hebt en je kart afstelling en het belangerijkste hoe jezelf rijd. ik weet niet echt wat een kart kost me pa betaalt alles :P (is ook zijn hobby om tesleutelen enzo) maar kijk gewoon op markt plaats naar kartjes

dan raad ik aan om een 125cc automaat tekopen want die hebben startmotor dan hoef je hem niet aanterenne enzo :P en die motoren slijten wat minder snel

Wij hebben zelf een 100cc automaatje, gaat ook wel lekker af. Wij doen het puur voor de hobby. Dus lekker een dagje branden over dat circuit.

Geeft wel een kick z'n 18.000 toeren brullende 100 cc motor:D

Ik rij ook met me eigen kart, 100cc automaat, (N100 franse benaming) op Franse circuits, gezien ik hier woon. Tot nu toe is Pers lisartel me favo circuit, ligt bij Aurillac :) Varennes (s/ Alier) en Salbris zijn ook nice :)

ik heb nog wel 20 motore staan whahahah en 10 kalen frame's krijg het bijna niet verkocht jo ik ga nu een 100cc automaat blokie op een puch frame bouwe whahaha word wel vet denk:p

Laurens. said:
Favoriete baan was toch vlak bij een camping in Agde, zuid frankrijk.
Was een ubergrote kartbaan waar je fucking hard ging..
M'n broer is toen nog eens bovenop een bandenstapel terecht gekomen 8P

http://www.karting-numberone.com/fr/accueil.php , hier was dat :o

OJAAA.. zit daar een kartbaan:X
ben daar afgelopen 2 jaar gweest en helaas nie geweten..

camping vlakbij agde, uhhhhhmmm ... aan t strand, lange toegangsweg, LA ... cosse???

Marcie said:
Ook een paar keer in zoetermeer geweest, heb alleen geen idee hoe die tent heet:D

Volgens mij was ik er ook 2x bij 8)

Ik ga wel eens karten in Swalmen (tussen Venlo en Roermond), Hezemans in Eindhoven, Zoetermeer ben ik 2x geweest en in Vaals een keer op een buitenbaan geweest.

Back