Karten

Ronnie said:
Volgens mij was ik er ook 2x bij 8)

ben hier ook al best waak geweest..baan is niet echt boeiend, maar wel grappig dat je op zondag avond 2 heats kan rijden voor de prijs van 1:)..

snelste tijd van mij daar was volgens mij 37.xx
 
Mini-g said:
Silverstone af en toe.. baan is niet boeiend evenals de karts 8P

Ik ook silverstone..ik vind wel lachuh baantje hoor niks mis mee je hebt overal veel grip en je kan veel grip creeren.
 
1x in oostenrijk gekart, echt crisis hoe t daar ging maar wel tof

hier in zoetermeer bij holland indoor karting nog nooit zelf gekart wel keertje wezen kijken heel wat jaartjes geleden.


me buurman heeft zelf ook een kart met 100cc rotax motor en andere gozer uit de straat heeft iets van 5 karts zelfs 1 voor ze dochtertje van 6 die er ooit 1 keer in gereden heeft:S
ik ga dit jaar wss wel paar keer met hun mee, die rijden op zondag altijd in de buurt van zeist betaal je 50 eur(?) en kan je de hele dag vrij knallen.

zelf heb ik ook gekeken naar een kart maar zijn helaas best prijzig nog:P
 
NewMini said:
niet dus...

ahah dan is het gewoon een schakel frame met voor remme of het is er zelf op gebouw want je mag met 125 cc automaat niet met voor remmen rijde alleen handmatige (zoals hendel aan je stuur ofzo)

maar voor recreatie is het wel leuk wedstrijde mag het niet :P
 
Ik ben regelmatig te vinde bij Hezemans in Eindhoven. Leuke indoorbaan. Snelste tijd is daar 38,9, gemiddeld rijd men daar 43 sec, ik zit rond de 40,8 gemiddeld dus kan wel zeggen dat ik goed mee kan komen :).
 
FRANQ said:
OJAAA.. zit daar een kartbaan:X
ben daar afgelopen 2 jaar gweest en helaas nie geweten..

camping vlakbij agde, uhhhhhmmm ... aan t strand, lange toegangsweg, LA ... cosse???


Wij zaten in le grau de agde ofzo, andere kant van het kanaal op het plattegrondje zoals je op de site kan zien. Camping neptunes ofzo :P


Ben er nu 3 keer op vakantie geweest ofzo, is erg leuk ;).. die kartbaan ging pas na 9 uur 's avonds lange baan open (kwamen we ook pas na 2 jaar achter ofzo)
 
Tha baz said:
ahah dan is het gewoon een schakel frame met voor remme of het is er zelf op gebouw want je mag met 125 cc automaat niet met voor remmen rijde alleen handmatige (zoals hendel aan je stuur ofzo)

maar voor recreatie is het wel leuk wedstrijde mag het niet :P

dacht dat het in de promo 125 klasse wel mocht?
of was dat dan een paar jaar geleden...
ding komt uit 2001...
 
Tha baz said:
alleen schakel kart heeft voor remmen he ;)

Niet bepaalt ;) Rotax max word in frankrijk ook met voor remmen gereden, weinig doen dit er maar, maar het mag "officiel" wel :) Trouwens ROK heeft volgens mij ook remmen voor :)
 
Maitre R. said:
Niet bepaalt ;) Rotax max word in frankrijk ook met voor remmen gereden, weinig doen dit er maar, maar het mag "officiel" wel :) Trouwens ROK heeft volgens mij ook remmen voor :)

whahahah ik heb vorig jaar NK's gereden met de Vortex rok en je mag echt geen voor remmen hebben hoor.

anders rijden ze niet volgens het Internationaal regelement :P
 
Karten is mega tof, 1 keer gekart pas, maandje terug oid voor de eerste keer. Zeker binnenkort weer! Is wel redelijk prijzig dus niet iets voor ieder weekend.
 
Red Devil Rox said:
Ik ben regelmatig te vinde bij Hezemans in Eindhoven. Leuke indoorbaan. Snelste tijd is daar 38,9, gemiddeld rijd men daar 43 sec, ik zit rond de 40,8 gemiddeld dus kan wel zeggen dat ik goed mee kan komen :).

ben 1 keer gaan karten in mn hele leven. op hezemans snelste ronde: 39.9 +ralf+ lang leve mijn pluimgewicht vn 55kg!
 
Red Devil Rox said:
Ik ben regelmatig te vinde bij Hezemans in Eindhoven. Leuke indoorbaan. Snelste tijd is daar 38,9, gemiddeld rijd men daar 43 sec, ik zit rond de 40,8 gemiddeld dus kan wel zeggen dat ik goed mee kan komen :).

Ik rijd tegenwoordig onder de 38 daar, met zomerbandjes tenminste. Keertje sporten? :P
 
Tha baz said:
whahahah ik heb vorig jaar NK's gereden met de Vortex rok en je mag echt geen voor remmen hebben hoor.

anders rijden ze niet volgens het Internationaal regelement :P

Ik zei volgens mij, dan heb ik mij dus vergist, maar van de Rmax weet ik het wel zeker... Kijk anders maar na op de site van de FFSA (www.ffsa.org)
 
Ik heb een tony kart 125 icc met vortex motor op een mitox chassis :)

Verder heb ik er ook een bij lucky design gespoten helm bij :D (en een van airbrush lijnden waarmee ik van mn scoot ben afgedonderd :| )

zal vanmiddag even pica maken,

wie rijdt er btw wel eens op berghem of veldhoven met de eigen kart?
 
Back
Top