This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Karten

Afgelopen donderdag 25.25 neergezet op baan 1 bij Race Planet Delft... ging wel lekker
 
paar weken terug op race planet amsterdam 24,4 ofzo gereden met me werk. op de achterste baan. met me werk georganizeert vanuit volvo penta!
 
hmm wij reden laatst outdoor met 10 mensen voor 28 pp

10 min training, 10 min qualifying en 10 min race. was wel tof :W
 
rieju-pim said:
Ik rij wel is op silverstone. Maar ik ga toch t liefst naar Uitgeest, 100kmpu karts nemen, lekker driften

Ik ga ook altijd naar Uitgeest, zeker leuk baantje
 
donderdag naar Hezemans in Ehv geweest, voor 50 eurie van 13 tot 23 gekart, 10 heats kunnen rijden. Snelste tijd van mij was uiteindelijk een 39,634
 
ik werk op een kartbaan
mag elke week een gratis heat karten, na een tijdje elke week karten is er niet zo veel meer aan vind ik.
Ik kan wel een beetje concurentie gebruiken omdat ik meestal alleen kart of met klanten (die voor het eerst karten).
lijkt me leuk om een keer met wat forum members een rondje te doen -:-
 
wat ik me nu eigenlijk afvraag, hoe schakel je op zon schakelkart ? met een hendel aan het stuur toch? maar is dat dan een versnellignsbak ofzo, en hoe zit het met een koppeling?
 
ik weet niet precies hoe dit werkt, maar een kart bij mij op het werk heeft 2 pedalen (geen koppelings pedaal dus) en een hendel naast het stuur.
 
is het dan gewoon sequentieel (ofsow)??? schakelen zonder koppeling dus gewoon ff gas los en in de volgende versnelling knallen??
 
ja idd, dat vroeg ik me dus ook af, en wat voor vorm heeft zon versnellignsbak? zon HH patroon als in een auto? of meer als het systeem in een motor? of nog anders?
 
Je gebruikt alleen je koppeling bij het wegtrekken. Voor de rest is door schakelen gewoon klein beetje gasm en de volgende versnelling in rossen, zijn (+/-) zelfde bakken als op crossmotoren!
 
waar zit die koppeling dan?? enige wat er 'extra' opzit is de pook rechts van het stuur...