Aerox-Evo70 No Title 11 June 2007 #21 ik weet niet of dat altijd hetzelfde is bij karts, maar draaien ze ook dezelfde kant op ? anders zul je de cilinder om moeten draaien en/of de zuiger aan moeten passen.
ik weet niet of dat altijd hetzelfde is bij karts, maar draaien ze ook dezelfde kant op ? anders zul je de cilinder om moeten draaien en/of de zuiger aan moeten passen.
Maick --- 12 June 2007 #23 de meeste karts die ik ken draaien net als scooters gewoon rechtsom. uiteindelijk is het allemaal best te doen.
de meeste karts die ik ken draaien net als scooters gewoon rechtsom. uiteindelijk is het allemaal best te doen.
RoP#52 Well-Known Member 12 June 2007 #24 AFTERSHOCK said: de meeste karts die ik ken draaien net als scooters gewoon rechtsom. uiteindelijk is het allemaal best te doen. Click to expand... gezien van de vliegwiel kant of de aandrijf kant? en zit dan het vliegwiel ook rechts?
AFTERSHOCK said: de meeste karts die ik ken draaien net als scooters gewoon rechtsom. uiteindelijk is het allemaal best te doen. Click to expand... gezien van de vliegwiel kant of de aandrijf kant? en zit dan het vliegwiel ook rechts?