Kampioenswedstrijd Amsterdam

hey jongens ben vandaag wezen trainen

met jerno,twan,tom en ze broertje en ik
omdat jullie allemaal zo vraag hebben over het burnen had ik eht even gevraagd

zijn antwoord was ZEEEER nee hij zei ook de gene die het doen krijgen per direct een dikke vette rekening voor zijn neus aangezien dat er gewoon regels zijn waar hij ook aan moet houden.Anders krijg hij ook gezeik ook al gaat de baan weg!!!!!!!!!

hij is er zo zeeer streng over omdat het de vorige keer ook al was gebeurd

sorry jongens heb me best gedaan groetjes mitchell
 
ja maar aan zijn reactie was er geen na denken over .ken jan ook al een tijdje, want ben zowat elk weekend op de baan en kan het goed met hem vinden ,maar hij zei gewoon duidelijk nee en kan niet over gepraat worden


maar had het niet gezien dat je dat had gezegd anders had ik het niet gevraagd dus vandaar dat ik het vroeg

sorry!!
 
Last edited:
er mag gewoon niet geburnd worden zoals vermeld in het reglement.
ook is het niet toegestaan om op de straat bij het circuit te gaan staan burnen. wanneer er schade wordt aangericht aan het wegdek zullen wij de eerste zijn waar de gemeente gaat aankloppen.

ik zal het op de dag zelf wel eens vragen aan de eigenaar hoe het zit en wat er mogelijk is. mocht het toch gebeuren zonder toestemming zet ik er natuurlijk een gepaste straf op!!!!!

maar had niet gezien dat je dat had gezegd anders had ik eht niet gevraagd dus vandaar dat ik het vroeg

sory!!
iets verder terug lezen kan soms geen kwaad......

maar ik vraag het toch wel aan hem zondag:p
 
Iemand die geen endurance gaat rijden.. laarzen maat 44/45 en L handschoenen te leen (geen nieuwe die niet beschadigd mogen worden:p ???? :)?

mischien ook nog een pak maat 56.. maar de laarzen en handschoenen zijn van groot belang..
 
ga je smoken ;)

dat is binnen het fmt team een dubbelzinnige opmerking ;) hahaha

echt kut dat ik er niet bij ben ... zou er bijna voor terug vliegen.

wat zijn de eindstand voorspellingen ...

rik zn gaskabel breekt in de eerste manche 4 rondes voor het einde en 2e manche krijgt ie 4 rondes voor het einde een vastloper en jim dan kampioen ... sorry rik ;) hehehe

nee ff serieus

open:

rik
jim
wilco

s6
jerno
jack
pronk
 
Misschien kom ik zaterdag ook nog wat rondjes knallen, ligt eraan of ik met het gezin naar de dierentuin ga ;)

Ik heb iig alvast nieuwe helm, handschoenen, laarzen en rugprotector gekocht :W
 
Back
Top