Kampioenswedstrijd Amsterdam

nee helaas niet jammer jammer had graag ff mn bandje opgerookt

hummm dan moeten we alle mensen die hun bandje voor de start warm burnen ook maar ff een claim aansmeren of niet ... wat de neuk valt er nou te claimen als je op een zelf meegebrachte tegel gaat burnen.

snap het punt niet hoor dat het op het circuit niet mag ondanks dat het gesloopt word vind ik niet meer dan normaal maar op een tegel moet het toch kunnen
 
jongens het antwoord is tog al gegeven,je moet maar afwachten tot de racedag zelf zoals kenny als zei.
of het nou op een tegel is of nie het valt onder het regelement.PUNT.

Maar ontopic:

Heb er wel zin in,hopen op mooi weer en de laatste keer amsterdam rijden,

Maare herman waarom ben je er nie bij dan?
je bent volgens mijn de laatste 4 races nie geweest ofzo.scooter dood?geld op?geen zin meer?
 
Ja, daarom hebben we het gvd ook over eigen platen/tegels :p Maargoed...de reactie van Kenny is de reactie waar iedereen op zat te wachten, dus wat mij betreft kunnen we er nu over ophouden. We wachten het allemaal af tot op de race dag, en mag het dan niet, dan is het jammer. Zo erg is het natuurlijk ook weer niet, maar het zou wel leuk zijn geweest :D
 
het verschil tussen vorigjaar en dit jaar is, dat de baaneigenaar nog een levenlang die kartbaan wou beheren.

dit jaar weet de baaneigenaar dat ze baan met een maand of 3 tegen de vlakte gaat....
ja dat is een goeie8P
maar we zien het vanzelf wel of we mogen burnen ja of nee+pippi+
 
jongens het antwoord is tog al gegeven,je moet maar afwachten tot de racedag zelf zoals kenny als zei.
of het nou op een tegel is of nie het valt onder het regelement.PUNT.

Maar ontopic:

Heb er wel zin in,hopen op mooi weer en de laatste keer amsterdam rijden,

Maare herman waarom ben je er nie bij dan?
je bent volgens mijn de laatste 4 races nie geweest ofzo.scooter dood?geld op?geen zin meer?


amsterdam is een beetje ver rijden vanaf malta ... ben nu namelijk bezig met een opleiding tot duik instructeur.

veldhoven was ik te gaar voor woorden van mn vakantie ... en in die vakantie heb ik veel te veel geld uitgegeven waardoor ik ook emmen maar niet ben gaan rijden. eten en drinken is namelijk ook in malta niet gratis ... laat staan de opleiding die ik doe

heb overigens in het weekend van emmen een zeer gave 24 uurs race gevaren in een zeilboot ... is weer wat anders dan die gillende brommers heel de dag :p
 
hahah ok,

maare wanneer krijg ik nou me startlicentie kenny? hahah
ik heb m nog steeds niet gehad.
niet dat ik m nodig heb maar vraag t me af!
 
graag op tijd inschrijven voor de endurance op de dag zelf.
mocht je toch niet mee kunnen rijden krijg je gewoon je geld terug.
niet net zoals de vorige keer dat ik het afblaas en er ineens toch nog 5 man komen om te rijden.

inschrijven voor de endurance kan vanaf de ochtend inschrijving bij inne tot 10:00 en daarna bij mij.
 
Back
Top