Kampioenswedstrijd Amsterdam

Ik klaag niet over het regelement, maar dit zijn dingen waar uitzonderingen gemaakt kunnen worden lijkt mij.

Het nut van de regel is duidelijk, nu komt Pronk met een oplossing... lijkt mij dat er dan over gepraat kan worden ipv een resolute nee.
 
begrijp me goed, ik heb er niets over te zeggen dat doet kenny in overleg met de de baan beheerder, ik geef alleen mijn visie hierover.

ik zal je een voorbeeld geven dan begrijp je me misschien beter,

op lelystad is er een DB-grens waar je je aan moet houden, dwz dat wanneer (ik noem een optie) je demper tijdens het rijden gaat lekken, dat je dan een zwarte vlag krijgt (oid) voor je geluid...
dat is wel zo eerlijk voor je mede rijders, toch?


daar in tegen, op Spa is er geen geluids restrictie, dus daar had je wel door mogen rijden (omdat de kart baan in het grote circuit ligt dus ons geluid word toch overstemd) op spa had je dus geen zwarte vlag oid gekregen.
dit is in mijn ogen onterecht, ik vind dat je een grens moet trekken met, in dit geval, de geluids restrictie's, dus, wat je in lelystad niet mag, dat mag je in spa ook niet, klaar. niets meer en niets minder.

zo is het voor iedereen het duidelijkst en kan er geen verwarring ontstaan.


hoop dat je dat begrijpt?

dit probeer ik nu dus ook duidelijk te maken met dat burnen, je mag het in bijv. lelystad ook niet,
dus dan mag je het in amsterdam ook niet (ook al verdwijnt het circuit).
hoe het dan met die tegels zit dat laat ik aan kenny over, mar dit is hoe ik het zie

snappie?
 
precies, en liever wil ik me hier ook niet in wikkelen omdat ik, buiten dat ik crew ben, nog steeds een rijder ben (ookal heb ik maar een race gereden)
maar goed misverstand de wereld uit en wel zullen zien op 020 wat het word
 
er mag gewoon niet geburnd worden zoals vermeld in het reglement.
ook is het niet toegestaan om op de straat bij het circuit te gaan staan burnen. wanneer er schade wordt aangericht aan het wegdek zullen wij de eerste zijn waar de gemeente gaat aankloppen.

ik zal het op de dag zelf wel eens vragen aan de eigenaar hoe het zit en wat er mogelijk is. mocht het toch gebeuren zonder toestemming zet ik er natuurlijk een gepaste straf op!!!!!
 
Die regel is (volgens mij) ingesteld omdat er anders asfalt beschadigd wordt... Nu is dit de laatste race en is er een oplossing om schade tegen te gaan, plus dat de baan verdwijnt. Dan lijkt mij de vraag niet meer raar...

Maar omdat er net zoveel rek in het regelement zit als in een blok beton kunnen we het beter maar laten...

Het is voor ons de laatste race ja, vorig jaar kwam het NK of EK karten na ons, moeten hun dan maar op een klote baan rijden?
 
volgens mij kun je echt niet lezen...

Je replied op mij alsof ik van plan was het asfalt eruit te branden, terwijl ik het toch echt over burnen op platen heb zodat wij het asfalt sparen. Dus ik weet niet wat je wilt toevoegen op mijn reply en waar je vandaan haalt dat je geen replies mag maken. Maar als je het in het vervolg weer gaat doen, lees dan goed het bericht waarop je gaat reageren...
 
Zullen we het weer gewoon over de race verder gaan en deze discussie verder achterwege laten?


Ik ben er zeer waarschijnlijk ook weer bij. En me broertje wou ook een keer komen kijken, extra baco erbij dus:)
 
Als Mitchell z'n hok een beetje heel houdt ga ik samen met hem de endurance rijden. Kan ik alvast een beetje oefenen voor volgend jaar :W
 
er mag gewoon niet geburnd worden zoals vermeld in het reglement.
ook is het niet toegestaan om op de straat bij het circuit te gaan staan burnen. wanneer er schade wordt aangericht aan het wegdek zullen wij de eerste zijn waar de gemeente gaat aankloppen.

ik zal het op de dag zelf wel eens vragen aan de eigenaar hoe het zit en wat er mogelijk is. mocht het toch gebeuren zonder toestemming zet ik er natuurlijk een gepaste straf op!!!!!

Op zo'n antwoord zat ik te wachten.

als jij de (mogelijke) claim betaald

De claim om je eigen opgebrande tegel te vergoeden?
 
Back
Top