begrijp me goed, ik heb er niets over te zeggen dat doet kenny in overleg met de de baan beheerder, ik geef alleen mijn visie hierover.
ik zal je een voorbeeld geven dan begrijp je me misschien beter,
op lelystad is er een DB-grens waar je je aan moet houden, dwz dat wanneer (ik noem een optie) je demper tijdens het rijden gaat lekken, dat je dan een zwarte vlag krijgt (oid) voor je geluid...
dat is wel zo eerlijk voor je mede rijders, toch?
daar in tegen, op Spa is er geen geluids restrictie, dus daar had je wel door mogen rijden (omdat de kart baan in het grote circuit ligt dus ons geluid word toch overstemd) op spa had je dus geen zwarte vlag oid gekregen.
dit is in mijn ogen onterecht, ik vind dat je een grens moet trekken met, in dit geval, de geluids restrictie's, dus, wat je in lelystad niet mag, dat mag je in spa ook niet, klaar. niets meer en niets minder.
zo is het voor iedereen het duidelijkst en kan er geen verwarring ontstaan.
hoop dat je dat begrijpt?
dit probeer ik nu dus ook duidelijk te maken met dat burnen, je mag het in bijv. lelystad ook niet,
dus dan mag je het in amsterdam ook niet (ook al verdwijnt het circuit).
hoe het dan met die tegels zit dat laat ik aan kenny over, mar dit is hoe ik het zie
snappie?