Kampioenswedstrijd Amsterdam

ehm, heeft iemand gezegd dat het mag dan?

19: GEDRAG OP DE BAAN
19.9 burn-outs zijn verboden, zowel op de baan als op de rest van het wedstrijdterrein, inclusief het rennerskwartier.
 
Ik weet niet of iemand zich vorig jaar herinnerd? En wat voor gezeik dat allemaal op heeft geleverd?

het verschil tussen vorigjaar en dit jaar is, dat de baaneigenaar nog een levenlang die kartbaan wou beheren.

dit jaar weet de baaneigenaar dat ze baan met een maand of 3 tegen de vlakte gaat....
 
als in het regelement staat dat het niet mag, dan mag het ook niet regels zijn regels ook al verdwijnt sloterdijk binnen aanzienelijke tijd (denk ik)
 
hmm das een goeie, het lijkt me dat burnen verboden is al is het bij wijze van spreken op gras maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben
 
er ligt al gelijk een straat buiten het renners kwartier. Dus ik raad aan lekker burnen op de straat!! dat staat niet in het regelement, en boeiend het is de laatste race van het jaar, dan mag er gek gedaan worden. Soms raak ik echt vermoeid van al die regeltjes hierzo in dit land. Kom je net uit afganistan, heb je die week daar voor nog kogels om je oren gehad. Krijg je dag erna boete omdat je even door rood rent om je tram te halen. Soms heb ik dan echt zin om iemand ze kop eraf te rukken.
 
jij mag van mij op straat burnen, als jij ook de claim van de gemeente accepteerd :p volgens mij gaat het bij het regelement alleen over het circuit en bij behoorende plekken zoals parkeer plaatsen of rennerskwartier
 
idd....iedereen herinnert zich het gezeik van vorig jaar wel, daarom dus de vraag mag het nu wel ivm het slopen van het Circuit begin 2008, en dat het dan alsnog niet op het asfalt mag omdat het circuit nog een half jaar gebruikt gaat worden, mag het dan wel als het op zo'n manier gebeurt dat er geen wegdek van het circuit beschadigd wordt. Zo'n gekke vraag is dat niet lijkt me....
 
is het ook niet, maar in mijn ogen lijkt me dat er niet van het regelement afgeweken mag worden, ook niet ,zoals ik al zei, als het circuit gesloopt word..
 
Die regel is (volgens mij) ingesteld omdat er anders asfalt beschadigd wordt... Nu is dit de laatste race en is er een oplossing om schade tegen te gaan, plus dat de baan verdwijnt. Dan lijkt mij de vraag niet meer raar...

Maar omdat er net zoveel rek in het regelement zit als in een blok beton kunnen we het beter maar laten...
 
vorig jaar werd er geklaagd dat de regelementen en de keuring te 'losjes' waren, nu is het strenger dan is het weer niet goed.........
wat wil je dan?
 
Back
Top