Kampioenswedstrijd Amsterdam

zo zo dat was het dan voor dit jaar
ik heb het goed naar me zin gehad en ben me nu al weer aan het voorbereiden voor volgend jaar
had er zin an hahahaha
 
wtf moet dit voorstellen

[ir]http://zeekoe.net/diass/v2/sv/2007/sboamsterdam2/images/8.jpg[/ir]

maargoed ik baal ontzettend dat ik er niet bij kon zijn maar ben alweer druk voor volgend jaar bezig
 
Ik ben compleet naar de klote...ga douchen +slapen, morgen wel verslagje :) EW...mijn niet-supernette inhaalactie op jou staat op film, ik zie inderdaad dat hij minder smerig is dan dat ik zelf het idee had, maar toch sorry voor het incident. Wil mijn maatje niet van de baan af beuken :henko:

Je deed niets verkeerd pronkie. Had ik maar op m'n lijn moeten blijven.
En nu viel ik uit toen ik op p5 reed ipv p2 :+

Maargoed, mijn dag was weer eens minder. Training ging erg lekker, kon op p2 starten. Start van de race ging erg goed. Kon gerrit nog pakken en lag zowaar een ronde op kop. Daarna kwam pronkie me voorbij die ik daar totaal niet verwacht had. Daardoor moest ik heel iets door het gras en zo lag ik op p5. Kon de aansluiting weer goed vinden maar toen vond m'n vertanding het weer genoeg. Wederom een aantal tanden afgebroken.

Tussen race 1 en 2 heb ik de vertanding nog kunnen wisselen (handig zo'n ouderwetse grote bankschroef bij de kartshop) maar die was een stuk langer. Hierdoor liep de scooter wat minder en ben ik in manche 2 op p4 geeindigd.

Daarmee heb ik echt het slechtste seizoen ooit gehad als het gaat om mechanische pech. Ik ga nu eerst eens alles op een rijtje zetten en dan zien we wel verder wat we volgend jaar doen +pippi+
 
Hijs een achterblijver daar, ik weet dat sommige pitbikers er anders over denken, maar als achterblijver hoor je mensen gewoon voor te laten.
 
Hijs een achterblijver daar, ik weet dat sommige pitbikers er anders over denken, maar als achterblijver hoor je mensen gewoon voor te laten.
Ahh... dat was uit de eerdere post niet op te maken.... dan heb je gelijk; hij moet oprotten en wel ASAP. :)

De bewering over pitbikers kan ik niet bevestigen; vaak zijn degenen die in de weg (blijven) rijden, gasten die pas bezig zijn en het al druk genoeg hebben met overeind/op de baan blijven en dus (hoop ik) niet bewust iemand ophouden. Blauwe vlag is dan ook een welkom hulpmiddel. :+
 
Ahh... dat was uit de eerdere post niet op te maken.... dan heb je gelijk; hij moet oprotten en wel ASAP. :)

De bewering over pitbikers kan ik niet bevestigen; vaak zijn degenen die in de weg (blijven) rijden, gasten die pas bezig zijn en het al druk genoeg hebben met overeind/op de baan blijven en dus (hoop ik) niet bewust iemand ophouden. Blauwe vlag is dan ook een welkom hulpmiddel. :+

Ook dan zijn er genoeg die je aankijken alsof ze net een koe hebbe zien rondvliegen...
 
Ik heb Six ook voor laten gaan als "achterblijver" in de 1e manche..... Toen ik hem ZO hard voorbij ging @ rechte stuk, dacht ik er echter anders over, en mocht hij niet zonder slag of stoot voorbij gaan :)

* sorry six, maar ging alsnog liggen ;) *
 
toen had dylan een big smile maar naa een aanvaring met ik dacht bart klazen niet meer

jos koelewijn.. bij het opkomen rechte stuk :)

hij liet wilco en caine er langs en een meter of 4/5 daarachter zat jos, die had hij waarschijnlijk niet verwacht :)

en nee, dit was NIET de schuld van jos :D
 
nou hier dan ook mijn verslagje!

dag begon kut, stond al op met een kater :D
eenmaal aangekomen op het circuit ff de scooter een laatste check geven.. wat bleek, me waterpomp dement! het testritje van de avond daarvoor heeft hem waarschijnlijk gekilled :)
dankzij hulp van gerrit,twan en tom vrij snel nieuwe waterpomp erin gedaan!
1ste training wel moeten overslaan, maarja dan maar gelijk volgas in de Quali dacht ik!

Quali : scooter liep de eerste 2 rondes erg lekker naar mijn gevoel, tot ik de temp op zag lopen en hoppaa koppakking eruit... :S

gelijk maar ff nieuwe koppakking erin gezet... had misschien 4 rondes gereden en dus een 20 ste tijd neergezet! ( 1.07 )...

1st race: moest het wel van me start hebben want stond achteraan! ging extrteem goed van start, pakte bijna 10 plekken :D alleen door een stomme fout me killswitch eraf geschopt/ knieetje enz.. zakte weer terug naar P18 ofzo..

toen maar aan een inhaalrace begonnen.. verstnad helemaal op 0 gezet en naar plek 11 toegesjeesd...

tussen race 1 en 2 door tijdens het schoonmaken van alles zag een vriend van mij dat me blok nogal veel speling heeft!! wat bleek in iets me subframe?? is dus dement/zwak/verrot waardoor ik me blok enkele cm's links en rechts kan bewegen!
dat kan misschien ook het driften/glijen verklaren in race 1...

race 2:

weer erg goed van start. zat gelijk achter Cunoh! ronde of 6 a 7 met cunoh lopen stoeien die toen op p 10 lag. de laatste boch naar recht voor het rechte zat ik zowat op cunoh en kon dus na ff streame naast hem komen! extreem laat in de remmen en ik er was erlangs..verderop zag ik rianne de rondjes in de 1tje rijden! gelijk weer alles erop en richting rianne! ook met haar heb ik enkele rondes lopen spelen ( wat klinkt dat vaag ;) ) op het einde van het rechte stuk verremde ze zich waardoor ik er voorbij kwam.. daarna de resterende rondes in me 1tje uitgereden en op P 9 de finish over..

uiteindelijk 10de geeindigd.. weet gewoon dat er meer inzat, maar dankzij de kut quali zullen we het dit seizoen niet meer te weten komen.
verders was ik erg tevreden! p20 > p10 :D

na de laatste race vrolijk meegedaan om de machine + band te rampaneren wat erg goed gelukt is
 
jos koelewijn.. bij het opkomen rechte stuk :)

hij liet wilco en caine er langs en een meter of 4/5 daarachter zat jos, die had hij waarschijnlijk niet verwacht :)

en nee, dit was NIET de schuld van jos :D

gebeurde recht voor me neus, ze zaten met 3 man achter elkaar, iedereen ging er moeiteloos voorbij, alleen toen jos er voorbij ging kwam hij wat naar rechts waardoor ze in aanraking kwamen met elkaar. maar zun achterwiel zat ook vast verder.....
 
Back
Top