Kampioenshuldiging Staphorst 2004

Advertisement - register to remove this

ik ben ook aanwezig ... moet me zowizo inschrijven verder is het wel leuk om de huldiging bij te wonen lijkt me ... ag ik zie het wel
 
Ik kom me ook inschrijven, samen met een vriend van me. Dat zijn met Arnoud en haman dus al 4 nieuwelingen, en ik denk dat er dit jaar echt nog heel erg veel gaan bijkomen. Zit er eigenlijk ook een max aan nieuwe inschrijvingen?
 
dani said:
ik kom misschien.
Is een pokke eind rijden en hoef me eigenlijk alleen maar in te schrijven.

Is gezellig! En nog gezelliger als je mee uit gaat in Meppel.. daar hebben we vorig jaar ook de grootste lol gehad en gaan we dit jaar zeker weer over doen!

Miscchien komt die shampoo ook weer zingen! :D
 
Pronk said:
Ik kom me ook inschrijven, samen met een vriend van me. Dat zijn met Arnoud en haman dus al 4 nieuwelingen, en ik denk dat er dit jaar echt nog heel erg veel gaan bijkomen. Zit er eigenlijk ook een max aan nieuwe inschrijvingen?

Tuurlijk niet.. Straks heb je gewoon std.A, std.B en std.C hehehe
 
ik vraag me af hoeveel er ook echt serieus mee bezig zijn om zich in te schrijven ... tis omdat ik een lieve vader heb die me wil sponsoren maar als je dat niet heb is het racen verdomde moeilijk ... we zien het wel in staphorst. ik moet tot die tijd ook nog genoeg regelen, en nog veeeeeeeel meer betalen. maar dat gaat goed komen


tot in staphorst


ps. moet je ook betalen voor je inschrijving of alleen elke race startgeld?
 
Bij de inschrijving moest je dacht ik iets van 70 euro inschrijfgeld voor de SOBW betalen, Ellebel kan dit wel bevestigen denk...
 
Pronk said:
Bij de inschrijving moest je dacht ik iets van 70 euro inschrijfgeld voor de SOBW betalen, Ellebel kan dit wel bevestigen denk...

idd.. dat kan ik :D
Inschrijfgeld is eenmalig 85 euro (dit is voor je licentie etc.) daarna betaal je per race 40 euro voor de inschrijving.. (incl. transponderhuur)
 
Back
Top