JS-tuning Carbon sprinters 2009

Keeesieeeee:D
Gefeliciteerd met je 4e plekkie.
Het is niet zo dat ik perse rechts wou starten,ik melde je dat ik de hele dag al rechts reed,maar doet er verder niet toe,ik had idd valse start,was weer eens zenuwachtig,en vond het wel tof dat we aangaven wanneer we gingen burne,want op dat moment was me cilinder op lekkere temperatuur,tog leuk dat een aantal mensen er wel samen iets van kunnen maken bij zo'n run,ik zie je wel weer de volgende meeting:)

Yo Ac Boy,

Zeer netjes, die tijden van jou. Jammer van je laatste run. Iig heb je wel al best een behoorlijk vermogen met die AC!! Die tijd onder de 7 zit er dit jaar weer in denk ik :P.

Goed bezig koos, en dat ondanks die kast van een overloop :).

Heb nog een filmpje van Bas tegen mezelf, zal hem straks op youtube knallen. weet alleen niet precies hoe ik hem dan in je topic krijg :*

Als je gewoon de youtube link in je post zet embed hij hem vanzelf :)

Je overloop is koning man haha alleen wel zwaar idd, volgende sprint krijg je hem terug :*

Foto's en filmpjes zijn erg welkom!

en hier heb ik nog een fototje voor jou

z1wh42e.jpg

Afgelopen weekend getest bij XSH met positieve resultaten voor de NRG. Om maar meteen met feiten op tafel te komen 1.4PK winst gemeten (geblokeerd) t.o.v. laatste afstelling met nieuwe onderdelen. Ik ga eerdaags nog een uitgebreid test verslag plaatsen.

Ook zijn we druk bezig met het aanpassen van de scooters mijne word achter iets verlaagt en word de voorvork wat aangepast. Verder opzich niet echt boeiende dingen.

Wel hebben we een PMT band besteld (soft compound) waarmee we hoogst waarschijnlijk over 2 weken mee gaan testen op straat om te zien of deze banden goede grip bieden.

Ook is bas bezig met een nieuwe voorvork te maken:

180720091820.jpg

De complete voorvork inclusief aluminium stuurpen is minder als 1000 gram! De poten zijn iets dikker als de mijne omdat bas wat vaker ruige wheely's maakt.

Bas wilt Joël (JS-tuning) in het bijzonder bedanken voor het uitreiken van zijn ontwerp waarop dit kroonstuk gebaseerd is. Omdat het bij Bas niet zo makkelijk is heeft hij de onderste kroonplaat dikker uitgevoerd omdat Joël's ontwerp om 2 platen gaat. Ook is het bovenstaande kroonstuk conventieël gefreest omdat CNC capaciteiten niet binnen handbereik waren binnen een aannemelijke termijn.

Met een beetje geluk staat Bas a.s. sprint met 2 kg minder aan de start en weegt de machine 42+ KG.

Heel netjes gedaan dat kroonstuk, zeker conventieël:) Ben ook benieuwd hoe de PMT band het gaat doen. Succes in Heerenveen!

waarom heb je er een lagerpassing opzitten? en hij wordt nog uitgefreesd/draait voor de stuurpen neem ik aan?

ziet er zeer solide uit, komt zeker goed met die wheelies:W

Back