JS-tuning Carbon sprinters 2009

Ik begrijp echt niet waarom iedereen zich zo'n zorgen maakt om mijn vraag. Ik laat het hierbij want er komen toch weer van die kansloze reacties die allemaal op hetzelfde neerkomen.
 
Haha, heisa om een onstekingskapje :+

Maar de tweede zal vanavond vacuum getrokken worden. Daarna nog eentje voor Jossie. Dan blijf ik ze tussendoor maken zolang de mal nog goed blijft :)

Ik weet het eigenlijk pas zeker als ik er een paar heb gemaakt! Maar dat zul je van zelf wel zien :)

@Maartah, ja inderdaad de kappen zitten vrij 'losjes' aan de voorkant :+ Als ik op me voetenplank ga staan dan beweegt me voorkap :D

@Bob. Je kappen / beplating moet 75% zoals het origineel zijn. Alleen gaten voor koeling was begin vorig jaar nog van kracht ;)
 
@Maartah, ja inderdaad de kappen zitten vrij 'losjes' aan de voorkant :+ Als ik op me voetenplank ga staan dan beweegt me voorkap :D


Heb ik ook. Mijn kap beweegt mee met het sturen :P

Ik ga mijn clamp nie op sturen..:*
zie PM.
 
Nee helaas, met Thijs zaterdag op de SBO weegschaal gewogen toen was 38,5KG met een lege tank. Ik kon het zelf ook niet geloven, zondag bij de keuring had maarten de nrg weer op de weegschaal gezet en toen was het 40,5kg met een halve volle / volle tank, maargoed dat scheelt geen 2,5kg..
 
Nee helaas, met Thijs zaterdag op de SBO weegschaal gewogen toen was 38,5KG met een lege tank. Ik kon het zelf ook niet geloven, zondag bij de keuring had maarten de nrg weer op de weegschaal gezet en toen was het 40,5kg met een halve volle / volle tank, maargoed dat scheelt geen 2,5kg..

uitgerekend kees heeft een nrg die last heeft van het jojo effect sjonge jonge. Op de foto's ziet die er goed uit man!
 
welke foto's ? :D

Ja ik moet de NRG met meer regelmaat laten eten inderdaad, maar ik ga voor de onder de 40@ sluiskil :p
 
Jazeker, Alleen heeft niemand een oud type subframe of houden diegene wijselijk hun mond :D

Wat foto's:

main.php


main.php


main.php


Foto gemaakt door wieger:
main.php
 
Last edited:
Ik heb nog een zip type 1 subframe hangen. Die is wel aangepast voor rechte flens en imbusbouten.

Als je em wil kopen hoor ik et wel.

Ding ziet er weer leuk uit dit jaar. Suurpen kan nog iets korter en een kleiner voorspatbord zou ook lichter zijn en mooier staan ;).
 
De partytent trok idd de weegschaal een beetje omhoog. als hij zich nulde terwijl er geen wind stond kreeg je een positief effect.

MAar voor de rest erg nette dingen hoor :)
 
Back
Top