JS-tuning Carbon sprinters 2009

wat was het effect van het inkorten van je demper op het vermogen?

ziet er goed uit kees! net gewicht:W

Hij ging wss niet voor t verschil in vermogen,maar in gewicht:P
Of het uitmaakt? lijkt me niet, kan het vd week nog wel ff testen..


Edit: was lache vant weekend jongens! Heb nu alweer zin in Sluiskil, Bassiee en Keeesszieeee!!!!!
 
Last edited:
Geen idee de hoek is niet opgemeten, als je het frame kaal ziet zou je zeggen dat het nog redelijk schuin is. Ik vind hem zelfs stabieler rijden als vorig jaar dus ik vind het prima!
 
Ik weet nog wel hoe die helemaal aan het begin van vorig jaar reed (Almere blazen:P) dat was best eng iig!

Maar hij is echt nice geworden Kaas! ik kom nog wel es ff kijken:)
 
Of het vermogen scheelt op de bank kan me weinig schelen eigenlijk, want de nrg op de bank blijft een apart verhaal :p Weet je wat we doen? Ik regel voor Sluiskil wel een normale DPR demper waar niets aan gedaan is en wissel die tussen twee sprints en weten we meteen of het in tijd scheelt ;)
 
Of het vermogen scheelt op de bank kan me weinig schelen eigenlijk, want de nrg op de bank blijft een apart verhaal :p Weet je wat we doen? Ik regel voor Sluiskil wel een normale DPR demper waar niets aan gedaan is en wissel die tussen twee sprints en weten we meteen of het in tijd scheelt ;)

Heb je met die rottige Tovami`s :W
Kun je zo toch niet zeggen Kees, als je powerband verschuift ben je appels met peren aan het vergelijken. Soms scheelt het helemaal niks maar kan ook 1Pk schelen en dat vind ik veel.
 
Of het vermogen scheelt op de bank kan me weinig schelen eigenlijk, want de nrg op de bank blijft een apart verhaal :p Weet je wat we doen? Ik regel voor Sluiskil wel een normale DPR demper waar niets aan gedaan is en wissel die tussen twee sprints en weten we meteen of het in tijd scheelt ;)

Kan je doen, maar zal echt even op de bank checken :)
 
Mooie partytent op die foto's gek!

Ding is focking nice geworden, maar dat wisten we al :D.
Wanneer kom je naar Almere boeken met ze allen?
 
Wie gokt er waar ik mee bezig ben ? :+

110520091648.jpg
 
een lelijk type carterkap aant namaken van carbon die daarna toch gaat scheuren?

:*

Haha scheuren zal wel meevallen, ik ga hem de eerste keer best 'safe' maken, dus word hij ongeveer 400 gram van de 1500 gram dat hij nu weegt. Zit alleen met de ophangpunten maar heb er wel een goed idee voor.

Denk aan het volgende laminaat:
- 2 x 160 gr koolstof-keper weefsel
- 1 x 600 gram UD weefsel voor sterkte in lengte
- 1 x 400 gram biax
- 1 x 400 gram aramide / kevlar voor bijv. uit elkaar spattend koppelingshuis de scherven tegen te houden. (punt krachten)

En misschien nog kern ertussen voor de stijfheid. Stevigheid is belangrijk, maar stijfheid volgens mij ook omdat anders je carter kan breken/scheuren?
 
Klopt, een gescheurde kap zal niet zo erg zijn dan je gescheurde blok.
Bij mij was het al gescheurd omdat er geen paspen in zat, dus stevigheid gaat voor alles.
En hoe ga je de zaak starten? Met een boormachine? Of ga je mij vertellen dat je ook een kickstartmechanisme erin gaat bouwen?:D
 
elec start.

Mike v W, hoe kan je nou iets persoonlijk dunner vinden? het is dunner of het is niet dunner. overigens is een pia carter dikker dan een mina.

Gaaf kees!
 
Back
Top