Ronnie said:Klinkt niet verkeerd Joel
Hopelijk ga je dat dit jaar ook rijden, zou erg tof zijn.
Verder vind ik het ook super tof dat je veel deelt met ons hier op het forum in tegenstelling tot de andere (geheimzinige) sprintframe's
BigW said:Erg interessant, wel een beetje jammer dat het programma geen gebruik maakt van SI eenheden, lijkt me een heel gedoe om steeds weer om te rekenen.
Je zal toch wel aardig last hebben gehad van de harde wind denk ik. 6.5 seconden zonder reactietijd is niet zo heel snel voor zo'n snelle sprinter als die van jou.
Huib said:3.5 sec tot de 100
je had een eindsnelheid op jubbega van 120 km/h in 7.3 ? oid
dat betekend dat je over die laatste 20 km 3 seconden doet. in tegenstelling dat je in 1 seconde ruim 30 km/h versnelt.
nou weet ik ook wel dat de lucht weerstand veel hoger word.
Huib...
Huib said:3.5 sec tot de 100
je had een eindsnelheid op jubbega van 120 km/h in 7.3 ? oid
Huib...
-Cris- said:Die 1,5 pk.....Zou in je drijfstang kunnen zitten?
Eoin70 said:im curious about your graphs on the previous page !
what equipment were you using? some kind of on board dyno or something?
Joël said:Dan ben jij ze ook kwijt wil je zeggen... :X
Mart said:Correct.
A-Bizar said:1.5pk inleveren door een andere drijfstang lijkt me wat stug.
Denk eerder dat dit door ander factoren komt.
Heb sowieso wel vaker gezien dat een blok een pk meer of minder gaf nadat het blok alleen uit elkaar was gehaald en opnieuw in elkaar ( voor een check beurtje ).
Natuurlijk geen garantie dat dit altijd gebeurd.