This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Goed zuur dit idd... maar dat had ik al gezegt...

Ik haal morgen die fabrizi as op als het mee zit. Ik laat je wel even weten of het wat is.
Wel erg relax dat de rest van je as nog in goede conditie is.

Krukasje is weer gemaakt met een malossi drijfstang. De Malossi stang is rond het bigend ruim 1 mm minder dik uitgevoerd dan de 2fast drijfstang, maar wel beter afgewerkt.

Ik ben hem nu aan het inbouwen, en dan zullen we wel zien hoe lang het heel blijft... :X

Zondag in Perkpolder de eerste tests.

ik ben er helemaal klaar voor , de sprinter helemaal weer inorde?

en is het nog gelukt met een andere ophanging van de uitlaat?

tot morgen

MHR said:
ik ben er helemaal klaar voor , de sprinter helemaal weer inorde?

en is het nog gelukt met een andere ophanging van de uitlaat?

tot morgen

Hij zit weer in elkaar, maar heeft nog niet gelopen... Dus morgen starten en gelijk knallen. })

idd EEN HOOP getuigen

Nou als die drijfstang het houd ben ik zeker dat ie met een mooi bekertje naar huis kan gaan

Ding knalde idd HEEL erg goed!

heb paar filmpjes en paar foto's van ding!

laat me maar iets weten dan

voortaan als ik linksaf ga over de sprintbaan zal ik even mijn hand uit steken ..

sorry joel voor de schrik.. je sprinter ging er lekker vandoor !

[evolution] said:
voortaan als ik linksaf ga over de sprintbaan zal ik even mijn hand uit steken ..

sorry joel voor de schrik.. je sprinter ging er lekker vandoor !

Ik schrok me kapot toen ik Joel op die Sr af zag vliegen , gelukkig niks gebeurd..

Voor de rest was hij weer super vet! :W

Ding ging goed hard vandaag joël
Is je prijzenkast trouwens al een beetje vol aan het raken?

Bedankt voor de reacties allemaal. Mijn sprinter ging weer lekker idd, ik had zelfs het gevoel dat hij ietsje beter liep dan voorheen.
Misschien omdat ik het carter nog iets had bijgewerkt (hij lag immers toch open) en het nieuwe membraan wat netter had aangepast dan de vorige.

Het wegdek was prima daar, ik had supergrip en moest helemaal vooraan op het zitje gaan liggen om te voorkomen dat mijn frame wheelies trok bij de start. Daardoor heb ik eigenlijk maar 1 of 2 goede starts gemaakt die echt constant vol gas waren.

Mijn prijzenkast heeft nog steeds 3 bekers want ze hadden geen prijs in perkpolder... Wel een competitie, geen prijs... raar?
Maar goed, ik zag het meer als een testdag voor de komende SBO en Friese sprints, dat is het echte werk met serieuze concurrentie.

Het was trouwens zeker even schrikken met die SR die op zijn gemak voor me reed toen ik met een noodgang op hem afstormde, maar gelukkig hoorde hij me net op tijd aankomen... Ik vond het meer een fout van de organisatie dan van die persoon, de baan moet gewoon vrij zijn als er nieuwe sprinters starten.

Hey Joel

ding van jou ging weer ziekelijk hard. alleen jammer dat wij te laat waren voor inschrijven. en zeker jammer dat toen je net tegen jerno ging rijden. ze op nummers gingen controleren.
maar jah volgende keer beter!

suc6 verder!

Vandaag de 2Fast drijfstang binnen gekregen. Ding is zeker netter afgewerkt, de scherpe hoeken op de smeerkanalen zijn verleden tijd. Ook zit er nu een small-end naaldlager bij met de gebruikelijke piaggio buitendiameter, ook een vooruitgang met die oude smalle dingen.
Dus ik verwacht zeker minder problemen met de nieuwe 2Fast stang.

Nu alleen bedenken of ik nog blijf rijden met de Malossi team 99 stang, of weer alles uitelkaar haal om deze erin te zetten...

Status
Not open for further replies.