This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
rob#10 said:
waarschijnlijk of om te testen. op de weg. of om meer vermogen. of bruikbaarder vermogen te krijgen(zoeken)

Niet direct, ik ben hem nu aan het opbouwen omdat ie aankomend weekend op de motorbeurs in Den Bosch valt te bezichtigen op de ST.net stand. *D

misschien is geen idee om eens met andere ontstekingen te testen want volges mij is de gasreactie met andere ontstekingen nog extremer
ik zag em in harelbeke spijtig dat je viel maar je had geen competitie maar ding was kankergeil

buffel said:
misschien is geen idee om eens met andere ontstekingen te testen want volges mij is de gasreactie met andere ontstekingen nog extremer
ik zag em in harelbeke spijtig dat je viel maar je had geen competitie maar ding was kankergeil

Dat heeft hij al lang geprobeerd.

Inmiddels ben ik weer een beetje aan het testen geslagen, met een nieuw zuigertje en snaar (die was ongeveer 1,5mm smaller geworden).
Alhoewel ik verwachtte dat het vermogen een fractie lager zou uitkomen met een verse zuiger, had ik aan het eind van de avond toch 0,5 pk winst t.o.v. mijn hoogste meting.
Bij gunstige omstandigheden zit ik nu boven de 26 pk'tjes ongecorrigeerd... -:-
En bij 120 km/h (14500 rpm) nog steeds zo'n 24 pk.

Hij knalt dus weer als een idioot, ben benieuwd of ik het in jubbega een beetje overgebracht krijg met dat gare asfalt daar. In feite heb ik nog een aantal maatregelen achter de hand om de steile vermogensopbouw wat te dempen, die ik ook op de weg even moet proberen.

OMG Nusje power Joël... Klinkt veelbelovend. Ben je er @ Jubbega ?

Nog steeds veel respect voor dit hok... Begonnen op papier, en gewoon ook daadwerkelijk uitgewerkt tot een werkelijk iets... -:-

Veel succes aankomend seizoen :W

-Cris- said:
Nice, ..... Ik krijg echt mega veel zin in komend seizoen

Dat zal wel met zo'n dikke lachgas fles tussen je benen! :X
Ik hou het i.i.g. dit seizoen nog bij gas uit de atmosfeer, als jij en anderen me met een noodgang voorbij komen dan zal er bij mij ws ook lachgas op komen.

Nou maak je daar nou maar geen zorgen om ..... Iedereen blaat hier allemaal over NX hier en NX daar... Uiteindelijk denk ik dat je degene die er serieus mee aan de start zullen staan op 1 hand kan tellen.....En ws dat nog niet eens

Dat is idd. waar. Veel mensen monteren het, en drukken er een paar sproeiertjes in, en spelen daar wat mee, en daar is het dan mee klaar... Terwijl er nog veel meer is om te testen

Let niet dat als je het enkel al beetje afstelt met sproeiertjes, dat er al een fixe vermogenstoename behaald kan worden. Maar toch, je kunt het niet doseren, dus het is ook pas na een aantal seconden te gebruiken, want bij de start direct met NX wegrijden, is of wheelspin, of wheelie... tenminste, als je beetje redelijk vermogen hebt dan.

Maar daar gaat het hier niet om, dat doen we in het "Grote" Lachgas topic

Joël, keep up the good wurk durk

goed bezig joël, ben benieuwd de sprint tijden van jou en die van johan

we wachten af maar af tot op jubega!

rob#10 said:
goed bezig joël, ben benieuwd de sprint tijden van jou en die van johan

we wachten af maar af tot op jubega!

Johan is wel gewoon van de partij dit jaar?

@DJ: Ik heb mijn inschrijving voor Jubbega direct ingestuurd, dus ik verwacht wel dat ik erbij zit.

Last edited:
-Cris- said:
Nou maak je daar nou maar geen zorgen om ..... Iedereen blaat hier allemaal over NX hier en NX daar... Uiteindelijk denk ik dat je degene die er serieus mee aan de start zullen staan op 1 hand kan tellen.....En ws dat nog niet eens

Eerlijk gezegd denk ik dat ook, de betrouwbaarheid zal er ook niet echt van opknappen.
We zien het allemaal wel, hoe vordert jouw sprinter eigenlijk? In het geheim alweer een nieuw frame aan het bouwen?

Die van mij is af:~ Compleet nieuw frame . En idd niemand heeft of krijgt er pics van te zien totdat ie uit de bus komt op de 1ste SBO sprint:+

Ding is egt te mooi... :W hoop dat je van schie van zijn 1e plaatsje rijdt dan doe ik je daar nog een paar biertjes
Succes met het beest

Oooi

Joël said:
Johan is wel gewoon van de partij dit jaar?

@DJ: Ik heb mijn inschrijving voor Jubbega direct ingestuurd, dus ik verwacht wel dat ik erbij zit.

hij heeft de winter niet stil gezeten geloof ik doet ie niet voor niets!

zeer nette scoren heb je neer gezet.
had ff je blokje bewonderd toen ie nog op de bank stond met gaar runner frame er aan vast. maar blokje ziet er zeel netjes uit, en je achterbandje met recht loopvlak is ook wel nice.

suc6 komend seizoen!!!

- luuk

Status
Not open for further replies.