This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

JS Sprintframe 2Fast4Race

Status
Not open for further replies.
Runner1987 said:
Je gaat geen nieuw frame lassen omdat er eens een slechtere weg tussen zit in een seizoen.

Natuurlijk wel, dat is racen! Je zo goed mogelijk aanpassen aan de omstandigheden waarmee iedereen te maken heeft. Degene die zijn scooter het beste aanpast aan de omstandigheden wint.

Boyd said:
Natuurlijk wel, dat is racen! Je zo goed mogelijk aanpassen aan de omstandigheden waarmee iedereen te maken heeft. Degene die zijn scooter het beste aanpast aan de omstandigheden wint.

Dat is racen. Maar in dat geval zou je meerdere frames moeten gaan ontwerpen, omdat elke keer weer een ander perfect evenwicht geld tussen maximale versnellingskracht, zitpositie en gewicht. En o wee als je een steekje laat vallen. :X Daar je tijd in steken is inefficient.
Racen en inefficientie kunnen wat dat betrefd niet door 1 deur.
Het standpunt is imo erg overdreven.

Zeg dat dan meteen
Ik dacht dat je nog steeds overal en altijd last had van spin.
Dus vandaar mijn reactie dat je misschien wel eens wat aan het frame mocht doen.
Teveel vermogen kan het gewoon niet aan liggen. Want met een goede constructie ( en dan natuurlijk de juiste band , etc etc ) kan je nog wel aardig wat pks meer hebben.

Topic ffies omhoog kicken dan maar, wat geen kwaad kan denks 8)

Net Special gezien @ Scootin, ziet er netjes uit. Staan ook een aantal zeer aardige foto`tjes tussen

Veel succes met de "scooter" en uiteraard met het nieuwe sprint seizoen :*

Gerben

Scootin' reportage was @ de Wollebrand zag ik, mooi recht stuk om te branden heb je daar. Ik vermoed dat je daar goed gebruik van hebt gemaakt :W

in de scootin ? :W ik ga nu effe naar de winkel rijden om er 1 te kopen. Staat er nog iets nieuws in ? +ralf+

edit:
@Ronnie
dan ga ik em zeker halen !

Last edited:
menace said:
in de scootin ? :W ik ga nu effe naar de winkel rijden om er 1 te kopen. Staat er nog iets nieuws in ? +ralf+

De storm van Sander staat er ook in.

Verder nette reportage en mooie foto's.
Succes komend jaar.

Zelf had ik de Scootin gisteren ook aangetroffen, nette reportage vond ik zelf, met erg mooie foto's.
Wel is het qua inhoud ongeveer gelijk aan de eerste post van dit topic, maar het belangrijkste is dat er geen bullshit wordt geschreven natuurlijk.

De fotoshoot was op de wielerbaan in Naaldwijk (Wollebrand ?) waar ik ook een leuke demo kon geven, met veel brandend rubber }) .

En Sander: sorry, je staat toch op de achterkant van de poster! :+

ziet er goed uit joel tegenwoordig hang ik niet snel meer die postertjes op, maar deze is er wel bij gekomen op de wall of fame

helaas was me abbo afgelopen vanaf deze maand, dus moest ik naar de winkel.
iig succes volgend jaar, en heb er zeker vertrouwen in.
groetjes arthur

Hoor ik nou wollebrand? Das gvd 10 min van me huis af...
Ga je er nog een keer branden oid? Want dan komen Mitch Lorenzo en ik ook wel :W

Ziet er in de scootin erg goed uit. En nou maar onder die 7 sec rijden :W

Razma said:
beter had je st.net magazine gekozen :*

beter had je dan ff moeten vragen.. Als jij eerder was geweest, was hij vast niet zo beroerd, daar zn verhaal te doen..

Voor mij geld hetzelfde trouwens..

Jokl: Ik sta op de voorkant, en jij op de achterkant.. Die sukkels hebben hem alleen verkeerd-om geniet +ralf+

Joël said:
.

De fotoshoot was op de wielerbaan in Naaldwijk (Wollebrand ?) waar ik ook een leuke demo kon geven, met veel brandend rubber }) .

Ja wollebrand is dat.. wanneer is deze shoot genomen?
Interessante special @ scootin

Status
Not open for further replies.