ik persoonlijk zou m'n ogen uit m'n kop schamen als een persoon van m'n achterban iets dergelijks over een andere tuner zou zeggen!johanS said:Ik kreeg laatst het boek te zien bij de jager wat dick de jager allemaal gemaakt heeft zo door de jaren heen, blokken, versnellingsbakken, raceframes en ga zo maar door. Dat is naar mijn mening een tuner, die alle tweetakt blokken kan tunen. En xsh maar pronken met hun nog nooit gehaalde 22.2 pk.
beta ark bruut! said:ik heb respect voor elke tuner! amateur of pro
sommige hier zeggen
:Ik kan weinig respect opbrengen voor tuners zoals XSH. Als je alleen al bekijkt wat ze allemaal doen om vermogen te zoeken, polijsten, wigjes enz., dan krijg ik niet het idee dat ze het helemaal snappen. Maarja, wat er niet is kan nog komen.
ma sorry dak het zo zeg maar hoe wil je anders aan lkre pk score komen???
kun je net zo goed je speed niet tunen en je carters ook nie als jij zegt dat ze het helemaal niet snappen trouwens,,,,wat voorn pks heb jij neergezet??
Razma said:ik heb groot respect voor DeJager ook !
Laatst had ik nog een artikel uit Moto73 in handen met één van z'n projectjes en heb zo'n ding al in het echt mogen bewonderen...
Ook het atelier dat ondertussen is uitgebouwd naast de zaak is uiterst indrukwekkend en zeker de vakman die het een beetje als hobby doet daar...
Al het werk dat daarvandaan komt is ronduit prachtig.
Verder heb ik er geen ervaring mee wat tuning voor klanten en/of scooters betreft, geen idee, maar ik hoop dat ze komend jaar weer bij de sprints staan met iets verbazends !
JohanS said:Er waren toendertijd ook maar een paar tuners, die hun kennis maar in beperkte kringen hielden.
De Jager is een van de tuners die dit deed/doet. Ik kan daarom meer respekt opbrengen voor zulke tuners dan de home tuners die met een simpele geconstrueerd scooterblok zitten waarvoor allemaal al goede onderdelen beschikbaar zijn.
.
Ik geloof echt niet dat ik gezegd zou hebben dat een -zoals jij het zegt!!- Tuners? verantwoordelijk zijn voor de uitspraken die gedaan worden door hun achterban of klanten!!JohanS said:Beerke: Waarom zou een tuners verantwoordelijk zijn voor wat een klant over hem zegt? Iedereen mag toch een mening hebben?
Beerke said:maar ik denk dat ik nu te ver ga,voor iemand met het verstand van een wijngaardslak!!
Waarom ga je niet in op wat ik getypt heb? Je doet negatief over XSH terwijl ze gewoon wel de resultaten hebben. Wanneer is het wel goed genoeg voor jou? ZIjn testbankuitdraaien en sprintresultaten niet goed genoeg?JohanS said:tekst
JohanS said:Sander: Geen 20 pk zonder die spullen?, de pro tuners, die ik dus hierboven beschrijf, echt wel.