JohnB said:Al zijn ze t er niet altijd mee eens en dan sta je bekend als eigenwijze Amsterdammer
aerox-evo70 said:BINGO !!!
Ik kom er dus ook wel eens nutteloos langs, vraag dan meestal maar iets en krijg dan ook altijd nuttig advies.
Sorry dat jullie dan langer op jullie spullen moeten wachten
btw: er komen ook gewoon teveel mensen die fred storen met domme vragen zoals wat voor rollen ze moeten gebruiken ofzo, laat hem lekker tunen en met moeilijke zaken bezig zijn...
Appie50 said:Wat versta jij onder goed lopen? Mijn zip is compleet orgineel (incl cilinder zo uit doos) en kan toch leuk meekomen net als mijn teammaat dus zonder tuning e.d.
Mol said:Melf, het spijt me zeer maar er is dit seizoen al 3x aangeboden je scooter mee te nemen naar Waddinxveen voor verdere ontwikkeling. Dat mina niks te kort hoeft te komen op pia heeft Harm van Gaalen wel bewezen door vorig jaar kampioen te worden op de mina. Voor Koopmans was het dit seizoen voor het eerst met een mina blok in de std. klasse. Aan het begin van het seizoen was afgesproken dat de scooter nog terug naar Koopmans zou komen om er mee verder te gaan, nadat we zelf met de Sonic wat testervaring hadden op het circuit.
Aangezien jij je scooter niet komt brengen en Koopmans hem ook niet ff komt halen, jij al 3 van de 5 races niet aanwezig bent geweest en nieteens een toerenteller op je scooter hebt denk ik toch dat je het ook voor een groot deel bij jezelf moet zoeken. Aan de ene kant geef ik je ook gelijk, maar er waren zeker nog plannen bij Koopmans voor jou blok. Jammer dat je het hierbij laat. Op Wemeldinge ben ik benieuwd hoe je scoot nu loopt.
Suc6 ermee verder :*
melf #50 said:ik dacht dus dat ie wel goed liep (igg beter dan vorig jaar!) maar topsnelheid viel nogal tegen. ik ben er nu zelf maar weer mee bezig , vergeet niet dat een tuner niet altijd tijd voor je heeft .... (en er nooit alles uithaalt wat er inzit..)
ik doe het nu gewoon weer zelf en kijk wel wat het wordt , ik rijdt nu met mijn zelf getunede cilinder en die liep sneller dan die van Koopmans...
maar ik heb het nog niet kunnen testen doordat de scooter totaal was ontregegeld door de regen. ik heb dus wel getrained een poosje daarvoor en dat liep perfect , Minarelli kan igg net zo snel lopen als Piaggio... (Inne heeft denk ik wel gezien dat mijn scooter wel snel wil)
maar std uit de doos is de mhr best goed , evo net wat minder..
ik denk ook dat je het meeste succes hebt bij een tuner die alle tijd voor je heeft (zoals Joel bij Niels bijvoorbeeld) , goede begeleiding is het halve werk.
het raceteam koopmans is gewoon te groot (had ik bij voorbaat aan moeten denken) en dus kan er nooit alle aandacht zijn besteed aan mijn scooter..
In de race rijd je met zo kort mogelijke vertanding, zelfs in top scooter. De snelheid zit in je power/toeren. Denk niet dat het slim is om langer te gaan op vertanding.Joël said:Je zegt dat de topsnelheid tegenvalt, waarom probeer je dan niet een langere overbrenging? Dat lijkt me toch iets dat je redelijk eenvoudig zelf kan testen, toch?