Jongens heb ff advies nodig

-hoe moet er aangetoont worden dat hij die scooter van jou gekocht heb ?
-hoe kan hij aantonen dat de voorvork niet krom is gegaan door 1 van zijn fouten.
-is er iets getekend ? neeh ... tjah dan heefd hij niks om op te staan.

haha wel eens aangedacht wat een advocaat kost al dat soort bedrijgingen betekenen alleen maar van ik kan nix anders meer dan probeer ik het maar met een bedrijging terug te krijgen en als je daar in trapt ben je in mijn ogen heel dom.

Wokkel @ Sr said:
k heb ook eens gezeik gehad met zoiets... had die kerel zelf een gila 70cc vernielt... zegt die dat het mijn schuld is.. heeft zijn pa mij nog gebeld enzo.. en zouden ze me voor de rechter slepen... meestal is het gewoon ff dreigen wat ze doen... ik ben er dus ook niet op in gegaan.. en heb gezegt dat ze me maar voor de rechter moesten slepen.. dan zouden we wel zien wie er gelijk had...

weekje later belde die mij dat het zo wel goed was.. en dat die geen zin in gezeik had...
Idd, die lui (vader in dit geval van topicopener) zal zelf ook wel weten dat ze weinig hebben om op te staan, dus snel dreigen met rechtzaken e.d. om maar die jongen zover te krijgen dat hij het betaalt, want ja, wie zit er nou te wachten op zoiets?! Goed dat je zoiets hebt gedaan als dit topic openen, want als je had toegegeven en die sjit betaald had, en dan opeens te horen krijgt dat je dat niet had hoeven doen, ben je flink de sigaar..
Succes iig :)

crazybond700 said:
haha wel eens aangedacht wat een advocaat kost al dat soort bedrijgingen betekenen alleen maar van ik kan nix anders meer dan probeer ik het maar met een bedrijging terug te krijgen en als je daar in trapt ben je in mijn ogen heel dom.

hmm, dit gaat niet helemaal op
de advocaatkosten zijn iig duur ja, maar als je voor het gerecht gesleept wordt, dan krijg je dus de straf van de rechter + DE KOSTEN VAN HET PROCES, die je moet betalen. Dus echt heel blij wordt je hier niet van. En als die vent een vaste advocaat heeft (bv van zijn bedrijf, of gewoon een goede bekende) dan kan die dat best doen.
Echter, hij heeft echt geen poot om op te staan. Er is tussen koper en verkoper besloten dat de scooter weg gaat voor de prijs die de koper er voor betaald heeft. Al was de vork krom, het is niet te bewijzen.

Dus gewoon lekker laten gaan :+

Back