23+ halen wij zelfs met evohaha
Kijken of je die piek misschien nog ergens terug kan halen...
Voor de rest is het toch niet echt een score om je voor te schamen dacht ik zo.
Succes grote :*
Opzich wel een leuke score, maar in mijn ogen totaal niet genoeg.
23+ halen wij zelfs met evohaha
Maar komt vast goed john, :W
Misschien nog wat spelen met je voorontsteking, kan ook schelen.
Zelfs met een EVO ? Uit een Speed knallen jullie 'even' 24+ dan zeker ?
Heb je al wel eens op de weg gereden met deze? Misschien knalt die wel vreselijk hard op de weg! Of doe je het alleen maar voor pk's?
Jammer John van die 23,1 je heb togh aardig wat dingetjes verbeterd al tov vorige x wat voor sproeier zat je dit keer of ook weer erg safe?
Hoe dan ook een van de netste "kamikaze frame's"
Gr nick
Als ik kijk naar de grafiek, hoe die begint te "trillen" na ongeveer 70kmh, zou ik toch zeker nog een keer gaan spelen met je ontsteking
Verder, iedereen staart zich hier wel blind op dat vermogen, maar ongecorrigeerd zit hij toch al op 24,6pk.... echt niet een slechte score hoor?
Zorg nou maar dat het fatsoenlijk meters maakt. Tuurlijk zal er iemand zijn die er meer uit haalt, maar mijn 2Fast tikt ook maar net de 25pk aan (ongecorrigeerd). En zo zijn er nog veel meer... Titus z'n ouwe 2fast blok liep ook altijd iets onder de 25, en zo zijn er nog veeeeel meer die rond dat vermogen zaten. Tuurlijk zijn er lui die er meer uit halen, maar die hebben of een bank in de schuur, of maken gewoon erg veel runs ergens op de bank, om dat vermogen dan ook daadwerkelijk te behalen.
Just my 2 cents.....
Ja alleen moet je het verschil zien in het aantal bankuren/Kosten. ik heb nu totaal 3uur op de bank gestaan. En heb nu 23,1 hoeveel uren keer een bepaald bedrag heeft die evo op de bank gestaan. Los van het tune werk wat ook wel het nodige gekost zal hebben
Zelfs met een EVO ? Uit een Speed knallen jullie 'even' 24+ dan zeker ?
Heb je al wel eens op de weg gereden met deze? Misschien knalt die wel vreselijk hard op de weg! Of doe je het alleen maar voor pk's?
juist die 23.1 is gewoon een lekkere score, nou even afwachten wat het op de weg doet.
verder was het gezellig gister sjon.
Gaat de goede kant op
Misschien ooit eens een ander pijpje testen.
Misschien heb ik er overheen gelezen... maar met wat voor rf rijd je nu?
Als je je vermogen goed op de weg kunt zetten zie ik je nog wel een tijd onder de 7.5 rijden.
Ik reed met mijn runner iig 7.4 toen. Totaal gewicht met mij erop was 150 kilo en ik had aardige wielspin.
Onafgesteld/ zonder te banken (alhoewel het blokje wel lekker liep).
Je moet gewoon telkens op dezelfde bank testen. Ook al boek je bij wijze van spreken winst vanaf 18 pk naar 19 pk, lekker boeiend. Op de baan zie je wel hoe het brand. Die pk-hype is alleen maar voor flapdrollen die wijs over willen komen. 23, 24 of 25 pk, gecorrigeerd/ongecorrigeerd, dat moet je allemaal relativeren naar een plekje in je harsens waar je er niet meer wakker van ligt.
Ik vind gewoon netjes dat tie 23,1 pk heeft en niet vastnaait oid.
Tja, pks? beetje paardekrachten kijken. Vind meer belangrijker hoe hij op de weg doet en dat wel handelbaar is.
Vind gewoon super John! Volgende x trakteer ik? We hebben ons vermaaktdat gaat toch om?
idd score kan beter, maar 23 pk gecorrigeerd is opzich ook niet verkeerd.
en als je al 4pk winst heb gemaakt ben je toch al redelijk op de goede weg
suc6!
Heey John, 23,1 vind ik nog steeds niet slecht. Uit je verhalen begrijp ik ook dat je geen 10 uur gebankt heb in totaal, dus meer zit er toch nog altijd in.
Maargoed, ik zie dat je nog een "originele" inlaat hebt (mhr spruit / vl13) je mag best een keer mijn am6 spruit + js adapter lenen, er zijn geruchten dat dat al snel 0,5PK kan schelen of misschien zelfs een hele. Ik houd het bij geruchten omdat ik het zelf niet getest heb.
Of ben je niet meer van plan om te banken? Als je bij mij in de buurt woont (Roosendaal) kan ik wel een goedkope/gratis bank sessie voor je regelen, is wel op een Dynojet, maar zolang je het verschil maar ziet
Voor de rest vind ik dat je trots mag zijn op je aanpak, en de nette sprinter die je gebouwt hebt. Moet alsnog leuke tijden mee te rijden zijn!
Tja, ik weet niet of jij 3 test runs veel vind?
dat kwam er al meteen uitrollen bij de eerste 3 runsmet nog de oude carburateur.
maargoed ik bedoel het niet aanvallend hoorwou je alleen even op peppen om meer pk's te halen
Hahahwou je zeggen dat 23+ niet mogenlijk is dan op evo?