This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
Hoeveel pk heeft je huidige bak dan?

90pk. Maar denk nu 89,3 na 10 jaar :+

Maar heeft geen potentie voor meer vermogen / motor swap omdat ik een verkeerd bouwjaar heb om de nieuwe motor goedkoop op kenteken te kunnen zetten.

Ombouw naar LHD wordt nooit gedaan bij glanza's. Men koopt dan gewoon een starlet chassis en hangt het blok om.

Maar goed, zo'n glanza hoort RHD te zijn. Ze zijn immers nooit anders geleverd.

RHD vind ik prima. Gaat me meer op de manual bak die er onder moet als ik deze zwarte zou halen

civic kan wel op meer vermogen draaien met dit blok. Je kan nog een inlaat swap doen, uitlaat lijn aanpakken. Moet toch een pk'tje of 25/30 opleveren volgens de geleerden.

Wesley ik zeg doen!

Halen dat ding als hij niet al weg is :+

RHD wen je zo aan. Al die fabeltjes met moeilijk inhalen etc slaat nergens op.
Wat meer afstand en je kan er zo langs kijken.

Als hij er na zaterdag nog is, ga ik hem halen Dan de ombouw doen naar manual en dan stukje bij beetje naar de 160pk jonguh!

Bedoel is toch vet:

Tja dan heb je nog steeds maar 120pk non turbo. Geen drol aan dus

D14 upgraden heeft dus echt geen zin :+ Kan je beter het motorblokje van een Glanza pakken, heeft volgens mij meer potentie.

Als het nou een D16 was, had het een ander verhaal geweest.

Last edited:
Welke auto tot 50k en met een max nieuwprijs van rond de 100k is leuk op dit moment?
RS4 valt af want die heeft geen automaat.

(Niet voor mezelf btw)

Zo een zelfde model als die jaguar heeft mijn baas, volgens mij wel een koningsbak om relaxt in te toeren.

Aldus Jeremy Clarkson

Status
Not open for further replies.