Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
Vond die bug-eyes eerst ook niet echt veel hebben, maar tegenwoordig is die mening weer herzien.

Alleen wederom hetzelfde verhaaltje, die blauwe stoelen van die bak van jouw aad kunnen echt niet. Helaas zijn 8/10 subi's daarmee geleverd.

1jrbdi.jpg

Hoe zien die sti bumpers er uit dan?:p

Me bek ging blijkbaar weer te ver open, zoveel verschil is er niet:+. Alleen STI kapjes ipv die mistlampen..

Nieuwere model is indd wel mooier, maar scheelt je zomaar 8k.. Heb je een hoop leuke goodies voor:#

Alleen wederom hetzelfde verhaaltje, die blauwe stoelen van die bak van jouw aad kunnen echt niet. Helaas zijn 8/10 subi's daarmee geleverd.

Ging mij even puur om het model, de prijs, kmstand en andere zaken heb ik niet naar gekeken.

Dat model vind ik ook mooier, maar ook meteen een stuk duurder.

Ja, maar was puur even als voorbeeld. Misschien zijn ze goedkoper te krijgen.

Me bek ging blijkbaar weer te ver open, zoveel verschil is er niet:+. Alleen STI kapjes ipv die mistlampen..

Nieuwere model is indd wel mooier, maar scheelt je zomaar 8k.. Heb je een hoop leuke goodies voor:#

En extra spoilers op weerszijden vd bumper.

Mannen,

ik mag per 01-01-2012 waarschijnlijk een lease auto uitzoeken. Dit zal sowieso een diesel station worden welke op grijs kenteken komt. Dit i.v.m. vervoeren van spullen en promomateriaal. Iemand een paar opties wat er ook nog normaal uitziet? :#

Status
Not open for further replies.
Back