Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
20334f.jpg


[ir]http://static.autowiki.nl/specs/foto/26/2010/262503x/Opel_Insignia_sports_tourer.jpg[/ir]

Deze lijken me ook nog wel leuk in de bijtelling..
 
Alles hierboven genoemd is er niet grijs. Golf is debiel duur. Megane is mss wel wat. Of een nieuwe Astra?
 
Kom je op terug als je echt veel km rijd zonder al te zware belading. Ik wel iig. Erger me redelijk aan de bladveren en het hoge zwaartepunt. Windgeruis en motorgeluid door matige isolatie gaan ook tegen staan.
 
Waarom grijs kenteken eigenlijk? Maakt dat wat uit voor de bijtelling? Anders lijkt me een station (of een hatchback, gaat vaak meer in dan je denkt..) waarbij je de banken plat legt net zo praktisch. Restwaarde lijkt me ook hoger van een gewone...
 
En RHD he. Auto's welke er ook LHD zijn gemaakt verkopen echt lastig als je ze RHD koopt.

Dat valt echt wel mee tegenwoordig.
Staat allemaal lang te koop lhd of rhd.

Voorbeeld supra's staan de lhd tegenwoordig gewoon nog langer te koop, door die hollywood prijzen.
De meeste (onder andere ik zelf dus) geven er geen reet om of het stuur links of rechts zit blijft een supra.
Zou er iig geen 20K extra voor willen betalen.
Zou het verschil minimaal zijn tja dan wel, omdat het nog altijd iets handiger blijft bij een slagboom poortje oid :P
 
Nieuwe Focus is ook een optie, al zou ik niet voor Frot kiezen. Die nieuwe Astra is zelfs al in basistrim een erg mooie auto. Een kennis van mij rijdt een 1.4 benzine (basismotor), die is wat onder de maat, maar qua uitrusting en comfort erg fijn.

Verdere opties, evt Renault Megane/Laguna, Peugeot 308 SW, Volvo V50.
 
Heb op mijn werk vrij kort achter elkaar in een Astra en nieuwe Focus gereden, echt een wereld van verschil hoor. Als je 't dashboard van de Focus even achterwege laat is dat echt een piekfijne auto. Astra stuurt te licht imo en de motor (turbo achterop?) komt te laat op gang.
 
Wij hebben hier thuis de nieuwe Astra, wel een 1.3 dieseltje:X Dus echt blazen zit er niet in:D
Maar vind 'm wel soepel rijden, schakelt lekker en is verder van echt alle luxe voorzien, maar dat zal natuurlijk wel aan de uitvoering liggen.

EDIT: Ik maak zelfs gebruik van 't start/stop systeem!:D:D8)
 
Waarom grijs kenteken eigenlijk? Maakt dat wat uit voor de bijtelling? Anders lijkt me een station (of een hatchback, gaat vaak meer in dan je denkt..) waarbij je de banken plat legt net zo praktisch. Restwaarde lijkt me ook hoger van een gewone...

Eigenaar van de zaak koopt de auto's zelf. Wellicht dat er iets mee te maken heeft maar dit ga ik allemaal nog even navragen hoe of wat. :)

Thanks voor de opties, ik ga er morgen eens voor zitten. :)
 
Bedoel je niet BTW terugvangen en flinke korting op de wegenbelasting?

BPM kan je volgens mij nooit terugvangen, alleen overheid kan dat terugvangen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top