Mn GF reed 1:15 a 16 (ding is van 'ons' geweest ) Je moet ook niet trappen met zo'n ding, heeft toch geen zin. Ik kon er 1:18 mee rijden iig Vriendin van ons heeft er ook 1, die rijdt als een debiel, 1:11
Mn ma had zo'n ding. Ergerde me echt dood in dat ding. Totaaaaaal geen vermogen. Niet dat ik overal wil trappen, maar een beetje fatsoenlijk doorrijden zat er ook niet in.
Ik kom dan op 1:17 uit.. opzich prima voor een 1.0. En tsja, wat mijn lupo sdi rijdt kan ik ook wel op gaan noemen, maar dat lijkt me inderdaad niet echt relevant.
Hier rijden we met een Arosa 1.4 60pk, 1:15 en op langere stukken 1:17/18. Er wordt nooit op het verbruik gelet eigenlijk. Met tanken gaat er meestal 30l in.
Civic 1.5 kan 1:18 draaien indien je niet sneller dan 115/120 op de teller rijd. Bij trappen tot 7000 tpm gaat het een stuk rapper, zit geloof ik rond de 1:8 ofzo.
Hier rijden we met een Arosa 1.4 60pk, 1:15 en op langere stukken 1:17/18. Er wordt nooit op het verbruik gelet eigenlijk. Met tanken gaat er meestal 30l in.
Voel je niet zo op je pik getrapt man, ik val je helemaal niet aan ofzo. Heb er alleen wat moeite mee dat dat soort auto's als enorm zuinig worden beschouwd (door de overheid etc) terwijl dat helemaal niet zo is.
edit: Is dus absoluut niet persoonlijk bedoeld, sterker nog, als ik niet constant 130 hoef te rijden, leek mij zoiets ook wel wat. Maar na nu te lezen dat de gemiddelde 1.4 ongeveer net zo zuinig is, trekt zoiets mij natuurlijk meer.