Ok, maar voor de doelgroep is het nou eenmaal een zuinig autotje.
Very true. Voor mn vriendin zou het een erg leuk autootje zijn, maar die vind ze niet mooi. Zelf moet ik te veel op de snelweg rijden. Prijs is volgens mij wel erg gunstig.
Ok, maar voor de doelgroep is het nou eenmaal een zuinig autotje.
@ Glanza verhaal : Om het vermogen betrouwbaar op de wielen te krijgen (Die 180/200pk) ben je wel even bezig. Ook die €1000,- is erg optimistisch. Denk dat je eerder aan 4k moet denken. Er moet veel aangepast worden om het (nogmaals) betrouwbaar te krijgen.
Voorbeeld : Orginele spruitstuk heeft een restrictie waardoor de boost niet hoger als 0.8 bar mag komen. Kwaliteit spruitstukken beginnen bij zo'n 300 pond. En dan heb je alleen nog maar je spruitstuk. Downpipe, catback, Turbo actuator, Ecu, Luchtfilter, Boostcontroller etc etc
We kunnen de auto ook ombouwen naar handbak, dit is niet al teveel werk namelijk.
Alsnog gaat de auto goed vooruit als automaat, maar het is begrijpelijk dat voor het sportieve wel een handbak leuker zou kunnen zijn. Let wel op dat er 2 handbakken zijn voor de Glanza Turbo namelijk 1 met en 1 zonder LSD. Afhankelijk van welke je dan zou willen hangt de prijs ook vanaf natuurlijk. De LSD bak is flink aan de prijs namelijk t.o.v. de bak zonder LSD.
LSD bakken bij de Starlet zijn nog duurder dan de Honda S80 bakken. Een S80 bak zit vaak tussen de 650 en 750, voor een LSD bak van een Starlet kan je gerust 950 zeggen, en dat is dan de prijs vanaf!
De automaat is in de starlet zeker niet verkeerd. Sowieso is het eigenlijk niet te vergelijken t.o.v. een Honda, qua trekvermogen. Enkel zijn dit natuurlijk geen hoog toerige motorblokken maar dat wordt weer gecompenseerd met boost.
Ik laat je na het weekend even weten of de auto weg is gegaan of niet, zo nee, dan zet ik even de prijzen neer voor eventueel een handbak conversie.