Ik rij 90% snelweg :X
Maargoed, daar is 80% van ook weer 130km weg en met een 1.2 grasmaaier motor moet je dan toch flink doortrappen wat het verbruik niet ten goede komt
Hoe rijdt dat nou op de snelweg, zo'n slowmotion? Kom er regelmatig 1 tegen die aardig de gang erin heeft, maar vraag mij af of het nou zo soepel rijdt.
Mn vriendin heeft nu tijdelijk een 107, daar is het verbruik helemaal dramatisch van. Net 450km op 30 liter (1:14), terwijl het volgens de opgaaf 1:22 zou moeten zijn. :+ Wat een dramahok zeg.
Tja, op de snelweg invoegen in zijn 4 en daarna doortrekken tot 120 en dan pas naar zijn 5, dan is het wel te doen. In de stad is hij snel zat, maar echt vloeiend in ieder gaatje duiken voor het inhalen gaat je niet lukken.
Hoe rijdt dat nou op de snelweg, zo'n slowmotion? Kom er regelmatig 1 tegen die aardig de gang erin heeft, maar vraag mij af of het nou zo soepel rijdt.
Mn vriendin heeft nu tijdelijk een 107, daar is het verbruik helemaal dramatisch van. Net 450km op 30 liter (1:14), terwijl het volgens de opgaaf 1:22 zou moeten zijn. :+ Wat een dramahok zeg.
Gewoon vroeg schakelen, doortrekken heeft toch geen zin. Je moet met een andere instelling in zo'n auto rijden imo. Meisje dat ik ken rijdt ook 1:11 met een Lupo 1.0. Dan ben je echt niet goed bezig
Berekend op een rit van 300km met steeds 130 op de snelweg, hard optrekken enzo moet je niet doen maar als je gewoon met het verkeer mee gaat is er niks aan de hand
Ik heb het over gecombineerd verbruik in de Randstad, veel files (start/stop) en provinciale wegen. Maar niet dat het boeit, brandstof wordt toch betaald :+
Niet hard optrekken, maar wel met het verkeer meekomen. Met mn Golf haal ik een beter cijfer (1:16/17).