Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
Ik met mijn 2.5 ook als ik normaal doe. 1:12 zelfs wel. dus je bent gewoon gefucked mwt je 1.3 haha. miss wat bwter voor het milieu maar dan geef ik wel wat extra gas dan heeft dat ook geen zin meer. dus maar gauw naar de dealer voor een echte auto!

Ja is ook echt een schijthok op de snelweg, draait gewoon rond de 3800 rpm bij 120-130 km/h. Topsnelheid is rond de 140-150 8P

Van de zomer wil ik voor een andere auto gaan kijken waar je gewoon normaal mee kunt rijden om met het verkeer mee te komen. Met deze auto moet je gaan lopen planken, zeker op de snelweg.

Ja is ook echt een schijthok op de snelweg, draait gewoon rond de 3800 rpm bij 120-130 km/h. Topsnelheid is rond de 140-150 8P

Van de zomer wil ik voor een andere auto gaan kijken waar je gewoon normaal mee kunt rijden om met het verkeer mee te komen. Met deze auto moet je gaan lopen planken, zeker op de snelweg.

Had jij geen nieuwe polo bluemotion gekocht? :D

1:12 over 400 km snelweg ja! Dat red je normaal echt niet met een 325i hoor! Haha

ik haal 1:13/1:14 op de snelweg als ik 120 op de cruisecontrol rijdt :w
En dat met een 3.0 :#

Als ik flink gas ga geven is het zo 1:6 of nog minder, dat dan weer wel.. :')

Met de 328ci automaat 1 op 8 gemiddeld, en met de gti nu 1 op 9/10. Mis de tijden van de 1.9 tdi wel, 950 km met een tank doen oid :p

Had jij geen nieuwe polo bluemotion gekocht? :D

ik haal 1:13/1:14 op de snelweg als ik 120 op de cruisecontrol rijdt :w
En dat met een 3.0 :#

Als ik flink gas ga geven is het zo 1:6 of nog minder, dat dan weer wel.. :')

Nee dat is Vissa :P

En dat is ook geen Bluemotion maar een GTI..... aardig verschil zeg maar :+

Mijn Swift doet met 120km/u 1:15/16 8) 1200cc Yoo0oo

Hmm, de swift van mn ma 1.3 fixt dat echt niet :p zodra je boven de 100 komt isndat ding niet echt zuinig meer ..

Hehe zo'n oude swift ? Ik rijd er gemiddeld 1:18 mee, en dat is niet bepaald rustig rijden.. 1995 swift 1.3 :P
Maakt het gemiddelde een beetje goed vergeleken met mn lexus hehe.

Haha oke ja de enige met een Polo die ik ken van hier is Vissa, verder niemand.

Mijne rijd denk ik het zuinigste bij 80 km/h in zijn 5.. Daar boven word het echt erg :P En ik kan mn vader niet wijs maken dat ik met een auto met wat meer vermogen zuiniger kan rijden :P

Hehe zo'n oude swift ? Ik rijd er gemiddeld 1:18 mee, en dat is niet bepaald rustig rijden.. 1995 swift 1.3 :P
Maakt het gemiddelde een beetje goed vergeleken met mn lexus hehe.

Naja model van voor frank. 2008. Gewoon binnendoor doet zon ding wel 1:15 ja maar als je beetje door wilt rijden op de snelweg is het niks:P Maja daar zijn ze ook neit echt voor gemaakt denk ik dan maar :+

Mijn Swift rijd bij 80 in ze vijf 1:25 :W wel op de cruise-control
Ik rij het alleen nooit.

Vorige jaar naar parijs geweest met de Swift en dAad hij gemiddelt 1:14.

Maar snelheid lag wel constant boven de 135 en bergjes erbij.:P

@Rocco mijne is 3 jaar nieuwer ;)

Techniek zal in die jaren wel iets verbeterd zijn dan:# mn ma rijd er gemiddeld wel 1:15 mee maar rijd ook voornamelijk provinciale wegen.

Alfa 156 2.4 20v JTD, hoogste gemiddelde 1:12.3, laagste 1:14.9. Gemiddeld totaal 1:13.6, maar moet daarbij wel zeggen dat voor woon-werk het verbruik nogal bedroevend is door de veel te korte afstand en ik op de langere (potentieel zuinige) stukken nogal gas geef :+

Met een beetje aan de snelheid houden en een wat minder zware voet tussen de stoplichten moet 1:16/17 wel mogelijk zijn. Zie ik voor mezelf alleen nooit gebeuren :P

Gemiddeld 1:13 hier. Cruisecontrol op 100 is ook 1:18.

Als mn rechtervoet is minder zwaar was geweest had ik gemiddeld wel 1:15 kunnen halen denk:rolleyes:

Status
Not open for further replies.
Back