I Insane J Well-Known Member 25 January 2012 #841 Rowan said: Nieuwe kever van een maat van me. :W Click to expand... zeker diiiiik! BAM, zx10 verkaufen en kever scoren
Rowan said: Nieuwe kever van een maat van me. :W Click to expand... zeker diiiiik! BAM, zx10 verkaufen en kever scoren
Jesse. Aircooled 25 January 2012 #842 Rowan said: Nieuwe kever van een maat van me. :W Click to expand... Ik ken Leon heel goed! Daar heeft Dennis em samen mee opgebouwd. Stijl vind ik geen porem maar is wel grappig geworden.
Rowan said: Nieuwe kever van een maat van me. :W Click to expand... Ik ken Leon heel goed! Daar heeft Dennis em samen mee opgebouwd. Stijl vind ik geen porem maar is wel grappig geworden.
Rowan Well-Known Member 25 January 2012 #843 Ja klopt, deze foto komt volgens mij ook van leons gezichteboekje. En die stijl is juist vet man!! Alleen een beetje jammer van de standaard 30 pk ofzo. Insane J said: zeker diiiiik! BAM, zx10 verkaufen en kever scoren Click to expand... Lijkt me heel vet, maar dan wel als derde auto. :#
Ja klopt, deze foto komt volgens mij ook van leons gezichteboekje. En die stijl is juist vet man!! Alleen een beetje jammer van de standaard 30 pk ofzo. Insane J said: zeker diiiiik! BAM, zx10 verkaufen en kever scoren Click to expand... Lijkt me heel vet, maar dan wel als derde auto. :#
I Insane J Well-Known Member 25 January 2012 #844 OOOOF, zx10 stretchen, verlagen, en tunnnnneeee! oooook heel dik!
H Henri Well-Known Member 26 January 2012 #848 @ Dirk: Kennis van me had een d5 uit 98 na 7 jaar tijd 520.000 km op de klok en liep nog als nieuw!
Titus Mooiboii 26 January 2012 #855 Ff andere set wielen en koplampen met donkere inleg en ik vind em wel goaf
Rowan Well-Known Member 26 January 2012 #857 Insane J said: OOOOF, zx10 stretchen, verlagen, en tunnnnneeee! oooook heel dik! Click to expand... Ja, ooooof niet :#
Insane J said: OOOOF, zx10 stretchen, verlagen, en tunnnnneeee! oooook heel dik! Click to expand... Ja, ooooof niet :#
Rowan Well-Known Member 26 January 2012 #860 S.Wokkel said: Zx10 blok turboen en in een kever lepelen. Click to expand...